Ontrommel jij al?

01-07-2012 22:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga komende week beginnen, wie doet er mee?

Ontrommelen.net
En hoe gaat het ontrommelen Cuckoo?

Het lijkt me heerlijk om het huis op orde te hebben, te weten waar alles ligt, bij brand zo de polisbladen en fotoboeken kunnen grijpen, de administratie op orde te hebben, de garage netjes en strak opgeruimd te hebben, een geordende voorraadkast zonder producten over datum, enzovoort.

Maar dat kost tijd en vergt en een plan van aanpak.

Ga het hier maar eens bespreken. Iedereen kan meedoen op zijn eigen manier vind ik. Kinderen kunnen beslissen wat ze echt willen houden, wat weg kan en zelfde geldt voor man en mij.
quote:Spininhoek schreef op 01 juli 2012 @ 23:12:

alleen de slaapkamer rest mij nog...

Over het hele huis ongeveer 7 jr gedaan, dus dit neemt ook wel 3 jaar in beslag

Kom je hier langs???

Kun je vertellen hoe je te werk bent gegaan? En (dit klinkt al een veroordeling, maar zo bedoel ik het echt niet) wat is de reden dat het zo lang duurt? Heb je een plan van aanpak gemaakt? Kortom, vertel!

Ik ben jaloers op je!
quote:helene31 schreef op zondag 01 juli 2012 23:02 Ik ben hoogzwanger, het hele huis is inmiddels ontrommeld.Hier nog 1
Het liefst ontrommel ik alles )
Ik rommel maar wat aan. Wat is ontrommelen? Opruimen?
Zeg maar Spijker.
Elke dag een laatje is volgens mij ook een blog wat hierover gaat. Een vrouw pakt dit jaar elke dag (om en nabij) een simpele taak op en ruimt wat op, organiseert wat beter, knapt wat op. Elke dag een klein resultaat! En op zijn totaal is haar huis denk ik echt al flink opgeknapt!
Ik ben bezig, alles gaat richting de kringloop..

( wat twee jaar niet gebruikt is gaat weg)
Hier ook grote ontrommelbehoefte. Na koop en renovatie van dit huis en verhuizing 3 jaar geleden is het hier gaandeweg een ophoping van zooi geworden. Twee kamers zijn sowieso nooit opgeruimd geweest, de verhuisdozen staan er nog....gruwel. Komt ook deels ook door chronisch tijdgebrek de afgelopen jaren. Heb vaak al zoveel tijd nodig voor de "lopende zaken" en het voorkomen van erger.

Die zooi geeft mijzelf een onrustig en rommelig gevoel.

Heb een maandje geleden wel al 2 vuilniszakken van 100 liter met kleding weggegooid. Lekker! Nu de rest nog...
ik ben juist aan het verrommelen.
ik vind dan deze site leuker: http://eenkastjeperdag365.blogspot.nl/

en vandaar uit kun je ook weer naar blogs van andere opruimers.

Erg leuk om te zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven