oorontsteking hond..

31-07-2012 19:29 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er achter gekomen dat onze hond een oorontsteking heeft, hij schudt steeds met z'n hoofd en krabt er aan, in het oor is het helemaal ontstoken en dik geworden. Bij de dierenarts kan ik morgen pas terecht. Maar ik vind dat best vreemd als ik met de hond uit ga, omdat de hond steeds met z;n hoofd schudt.. Ik ben bang dat hij dan zomaar neer kan vallen of dat de mensne me raar aankijken, soms houdt hij zijn hoofd scheef..

Een hond kan hier toch niet aan dood gaan? Maar wat kan ik zelf nog doen? Is er een middel die ik zelf kan maken zoals iets met zonnebloem olie? heeft er iemand tips? Ik vind het eigenlijk best doodeng..
het gaat goed met het hondje!:) hij krabt niet meer, heeft volgens mij geen last meer van vlooien, althans ik heb al die tijd niet zien krabben of jeuken en hij schudt oook niet echt meer met z'n hoofd, heel af en toe nog, als hij oordruppels heeft gehad. Maar hij ziet er nu beter uit! en zijn oren ook! volgende week weer terecht voor controle!
Dat is goed nieuws, fijn om te lezen!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Mijn hond van 15 jaar heeft na onze mening last vn oortjes, althans vermoeden wij dat....

Zodra je achter zn oortje kriebeld begint hij te piepen en heel hard te janken....

Ik heb al van alles geprobeeraar niets helpt...

Hij heeft verder geen last van oorhanging, dat ie zn hoofd scheef houd of dat met zn oortjes over iets heen schuurd of dergelijke.... oortjes zien er verde ook heel schoon uit..

Weet iemand wat ik het beste van doen..

Alvast bedankt,

Ina de vries.
Dit is een heel oud topic, je kan beter een nieuw aanmaken de volgende keer dat je een vraag hebt.

Voor nu: niet aan zn oren komen en naar de dierenarts. Als je het idee hebt dat hij veel pijn heeft: vandaag nog naar de weekenddierenarts (waar je direct moet afrekenen en het zal duurder zijn dan normaal).

Als je denkt dat hij er nog wel een dagje mee door kan lopen: direct maandag bellen.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven