Op huis bieden
maandag 12 juni 2017 om 16:55
Ik wil graag wat input in het volgende:
Ik heb een leuk huis gezien. Het is voor 150k gekocht, 5 jaar geleden. Nu staat het voor 185k te koop. Het is deels gemoderniseerd. Tuinen, badkamer en zolder niet.
Is 10.000 minder reëel in deze prijsklasse? (ivm budget).
Ligging: kleine stad, geen randstad, vlak naast gewilde stad.
Staat 2 maanden te koop.
Ik heb een leuk huis gezien. Het is voor 150k gekocht, 5 jaar geleden. Nu staat het voor 185k te koop. Het is deels gemoderniseerd. Tuinen, badkamer en zolder niet.
Is 10.000 minder reëel in deze prijsklasse? (ivm budget).
Ligging: kleine stad, geen randstad, vlak naast gewilde stad.
Staat 2 maanden te koop.
maandag 12 juni 2017 om 17:08
Wat doen de huizen in de buurt? Je kunt dit gewoon even opvragen op postcode
kost 3,50 geloof ik en je geld heel erg waard. Is er meer interesse in de woning? Soms is het interessant te weten hoeveel hypotheek er op de woning rust. Kun je allemaal opvragen 
Wij hebben (wel iets duurdere categorie) ruim 40.000 onder de vraagprijs geboden
Wij hebben (wel iets duurdere categorie) ruim 40.000 onder de vraagprijs geboden
maandag 12 juni 2017 om 18:14
Kijk eens op www.wozwaardeloket.nl. Mogelijk doe je daar wat inspiratie op over huizen in de buurt.
dinsdag 13 juni 2017 om 09:37
dinsdag 13 juni 2017 om 09:42
dinsdag 13 juni 2017 om 10:42
Ik denk niet dat jij gaat slagen in een huis kopen op deze manier. De WOZwaarde is maar heel zelden in de buurt van de vraagprijs/marktwaarde namelijk. Schakel een aankoopmakelaar in of doe op z'n minst je vergelijkend waardeonderzoek via het Kadaster waar de marktwaardes worden ingeschreven met de datum van de overdracht. Dat vergelijkt beter.