Opknappen bankstel
maandag 24 januari 2011 om 15:46
Onze bank is oud. Ik wil graag een nieuwe, maar voor mijn vriend heeft hij 'emotionele waarde', dus ik ben aan het googlelen naar manieren om de bank op te knappen. Het is een goed merk (Natuzzi), dus ik denk dat ie dat wel waard is. De kussens moeten iig goed opgevuld worden. Heeft iemand er ervaring mee hoe je dat doet? De hoezen kunnen opengeritst worden, maar ik kan niet bij de vulling ('binnenhoes' is gesloten). Daarnaast moet hij eens goed schoongemaakt worden (de bank ik licht, grofgeweven); hoe doen jullie dat? Zijn daar speciale middeltjes voor? Als dat niet werkt gaan we voor nieuwe bekleding, maar eerst maar eens proberen schoon te maken. Hoop dat jullie tips hebben!
maandag 24 januari 2011 om 15:57
http://www.chemdrytapicle ... n-het-meubelreinigen.aspx
Hier kan je je bank weer mee schoon krijgen.
De kussens kan je gewoon bijvullen en dan weer met de hand dichtnaaien, is even een klus, maar dik de moeite waard.
Hier kan je je bank weer mee schoon krijgen.
De kussens kan je gewoon bijvullen en dan weer met de hand dichtnaaien, is even een klus, maar dik de moeite waard.
maandag 24 januari 2011 om 16:12
quote:anna761 schreef op 24 januari 2011 @ 16:08:
Ik stuitte net op chemdry; heb je daar ervaring mee, Cateautje? Ik heb inmiddels het informatieformulier ingevuld en verzonden!Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar het ziet er goed uit. Ik wenste me dat het bestaan had toen ik nog een stoffen bankstel had.
Ik stuitte net op chemdry; heb je daar ervaring mee, Cateautje? Ik heb inmiddels het informatieformulier ingevuld en verzonden!Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar het ziet er goed uit. Ik wenste me dat het bestaan had toen ik nog een stoffen bankstel had.
dinsdag 25 januari 2011 om 15:03
Je kunt ook een advertentie zetten op www.werkspot.nl
Eerst eens even rondkijken daar, om inspiratie voor je advertentie op te doen.
Tis een leuk systeem en je hoeft niet op aanbiedingen in te gaan.
Eerst eens even rondkijken daar, om inspiratie voor je advertentie op te doen.
Tis een leuk systeem en je hoeft niet op aanbiedingen in te gaan.