Oud Hollandse Huismus

19-10-2012 12:24 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was ik altijd op pad, maar tegenwoordig ben ik de vertolking van de oud Hollandse huismus.. Lekker coconen.. Zijn hier meer mensen? Vraag me soms af of ik er meer op uit mOet, maar ik vind t eigenlijk zo lekker zo..ik spreek nog maar 1-2 x pm met vrienden af.. En ga wel elke dag naar buiten enzo, maar ben vooral heel veel thuis..
Hoor je ook bij de club?;)
Zit heerlijk achter mijn laptop, zoon achter zijn eigen laptop, man is voor zichzelf bezig, keuken vol zooi want tussendoor staat er van alles op(soep, voorbereidingen maaltijd vanavond, paprika's in de oven om te ontvellen, tomaatjes te drogen in oven, stoofvlees voor van de week, etc.)......heerlijk. Zoon is hier zelden op zondag(co-ouderschap) en hij vindt het supergezellig allemaal. Vaak ben ik in het weekend te vinden bij feestjes, borrels en etentjes maar thuis is ook heerlijk, superheerlijk!
Ik ben ook een echte huismus geworden. Ben vandaag ook nog niet buitengeweest. Zalig. Heb wat gecomputerd, een wasje gedraaid, gekookt en dat was het. Vroeger wilde ik elke zondag wel wat doen, maar nu niet meer. Ik werk door de week wel, maar vind het ook lekker om s avonds thuis te zijn. Daarom sport ik ook maar 1x per week, want vaker ga ik toch niet.
ik wil gewoon alleen nog maar doen waar ik achter sta.. En wat de restvd wereld ervan vind.. I don't f****** care
quote:lilyrose2012 schreef op 21 oktober 2012 @ 00:07:

Hoor je ook bij de club?;)Ja, hier een huismus met uitspattingen en ik ben er tevreden mee!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
sluit me hier ook ffies aan!

Wat ik op een vrije zondag ook heerlijk vind is lekker uitgebreid douchen, haarmaskertje, teennagels lakken, met n pot thee op de bank filmpjes kijken, lekker kokkerellen, lekker met een deken de bank op, kaarsjes aan, lekker muziekje op... Goodlife!
Laat ik dan maar de hekkensluiter zijn . Fijn om te lezen dat er nog meer huismusjes zijn. Ik ga er ook graag op uit, maar het moment dat ik weer thuiskom, is toch wel zaligmakend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven