ow ow wat dom, wat dom

19-02-2010 13:46 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een blamage...
Ik was 18, net mijn rijbewijs.. auto van mams tanken.

Krijg ik de slang niet in mijn tank.

Ik iemand vragen, komt er een man helpen en na heel veel geduw zit dat ding erin. Tja, en toen er weer hard uit rukken.

.. ik had de verkeerde benzine getankt...
Haha wat een mooie verhalen hier...

Heb nog wel een ander verhaal over achteruit zetten... Ging pas een proefrit maken in een Mini Cooper en was een oud autootje gewend waarbij je echt kracht moest zetten om de auto in zijn 1 te zetten... Bij de Mini zit de achteruit dus linksvoor en je hoeft niets in te drukken of omhoog te trekken, zit alleen een punt tussen de 1 en achteruit waarbij je hem iets door moet drukken om hem in zn achteruit te zetten. Merk je alleen weinig van als je het met veel kracht doet haha. Ik voor een stoplicht met een auto achter me, wordt het groen rijd ik keihard achteruit! Gelukkig trapte is snel genoeg op de rem maar ben daarna heel snel weggereden!
waarom is de openingspost nou weg? Ik heb er nu 4 pagina't over gedaan om uit te vinden wat er nou zo dom was, wat er vast zat, hoe het los moest...

Ik heb het met mijn werk wel eens gehad, dat ik niet kon vinden hoe het tankklepje open moest... Bleek naast de stoel te zitten, op een plek die je echt niet ziet als je in de auto zat. Ik heb mijn werk maar gebeld en het gevraagd.

Waarom is het toch dat mannen zonder blikken of blozen enmet droge ogen zonder schaamte gewoon mededelen dat ze geen flauw idee hebben hoe de wasmachine werkt, maar wij in de stress schieten als we een auto neit goed kennen?
Hah, hier ook, ik had een oude auto waar je nog gewoon het klepje met de sleutel open moest doen.

Kocht in augustus 2009 een gloedjenieuwe auto, wel klepje maar geen gat voor de sleutel. Ik heb er serieus waar de handleiding bij moeten halen om uit te vinden dat er naast mn stoel een hendeltje verstopt zit. (Dacht eerst goed zoeken/lezen en weet ik niet wat voordat ik het uberhaubt iemand durf te vragen)
@girl83 dan schrik je je toch ook lens zeg...

Ik heb afgelopen zomer een week of 4 een dikke BMW te leen gehad, was leuk. Alleen over de eerste eer tanken heb ik ook een eeuw gedaan, wist ik veel dat er auto's bestaan waarvan het tankklepje niet open kan als de deuren op slot zitten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven