Papier

13-06-2014 10:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik het bij het goeie plaats!

Ik heb heel slim papier in een broek laten zitten in de wasmachine met als gevolg dat al mijn kleren onder het papier zitten iemand enig idee hoe ik dit eraf krijg?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Even opnieuw wassen. Zonder papier.
Een halve lading wassen en extra spoelen.
Als dat niet helpt: plakband om je hele hand plakken met de kleefzijde naar buiten en alle pluisjes/snippers zo eraf halen.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
In de droger .
In de droger gaat het er wel uit maar ja, als je die niet hebt, het vorenstaande, eerst een beetje uitkloppen. Mijn echtgenoot heeft de gewoonte tissues in zakken te laten zitten of wc papiertjes waarmee hij zijn bril heeft schoongemaakt, ik moet alles eerst nakijken ook al zegt hij dat er niets meer in de zakken kan zitten. Laatst nog 10 Euro meegewassen, was nog bruikbaar.
verba volant, scripta manent.
Thnx voor de tip!

Zo irritant he uitkloppen helpt niet het zit er echt helemaal op/in! Thnx ga de droger proberen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Nou meiden helaas helpt de droger ook niet!
Dan plakband, en anders heb je vanavond een klusje voor bij de tv...

Om ook even je andere vraag te beantwoorden: ja, je hebt het bij de goede pijler gezet
Nog een keer wassen maar dan met azijn. Blijven herhalen tot alle papier eruit is.
quote:Elynn schreef op 13 juni 2014 @ 10:44:

Even opnieuw wassen. Zonder papier.

Zonder papier ?

Maar ze krijgt dat papier er juist niet af
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Wassen met een handdoek en panty's.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Blueeyes haha ja dan ben ik wel even zoet!

Bedankt voor de tips ga de rest proberen
quote:MarianneDavids schreef op 13 juni 2014 @ 11:02:

Mijn echtgenoot heeft de gewoonte tissues in zakken te laten zitten of wc papiertjes waarmee hij zijn bril heeft schoongemaakt,

Vanavond de was aan je echtgenoot geven met het verzoek om het papier er even uit te halen.

Met een klein beetje geluk maakt hij dan in het vervolg zijn zakken wel leeg.

Wanneer je hier niets mee doet ziet hij het probleem niet echt en zal hij door blijven gaan met die tissues.
Niet geschoten is altijd mis
Mijn man bewaart ook overal stukken keukenrol lijkt wel. Regelmatig hadden we dus ook de hele was onder het fijn witte pluis.....Nu hebben we maestro keukenrol, dat lost niet op in water. Nooit meer zo'n pluiswas, achtergebleven zakdoeken komen na de was alsnog heel uit zijn broekzak.
Goeie voor het "voordelen van single zijn" topic!!
Ook voor het kindvrij-topic trouwens. Je wilt niet weten wat ik allemaal uit de jas- en broekzakken van mijn dochter haal. En ook niet wat ik er allemaal vergeet uit te peuteren.en wat voor effect dat heeft.
Kinderen en mannen zijn zakkenvullers kunnen we wel stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven