Part-time leasegeit of andere goedkope grasmaaiert?
maandag 5 juli 2010 om 20:01
Goed, leg je een grasveldje in je tuin, (tegen alle goedbedoelde adviezen hier in, sorry dames) je sproeit je een week ongans om er voor te zorgen dat het aanslaat en jawel.... Het doet het! We hebben een heus grasveld liggen. Sterker nog het groeit als.. eh.. kool en moet gemaaid worden.
Dus op zoek naar een maaier. Nu zie ik bij de lokale bouwmarkt alleen onwijs super-deluxe-hyper-fluxe dure maaiers, beetje overdreven voor mijn riante gazon van 15m2.
Iemand tips waar ik voor weinig een zo simpel mogelijke grasmaaier vind? Of een part-time leasegeit?
Dus op zoek naar een maaier. Nu zie ik bij de lokale bouwmarkt alleen onwijs super-deluxe-hyper-fluxe dure maaiers, beetje overdreven voor mijn riante gazon van 15m2.
Iemand tips waar ik voor weinig een zo simpel mogelijke grasmaaier vind? Of een part-time leasegeit?
maandag 5 juli 2010 om 22:49
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 juli 2010 @ 20:53:
He Mastermind, lang niet gezien hier, alles goed?
Niet helemaal, lang verhaal, leg ik je nog weleens uit...!
ik ken jou idd ook nog, jij hebt ooit eens aangeboden mij te helpen met m'n huis toen ik bij ML weg ging. En nu zelf huishoudelijk bezig met de grasjes e.d.
Als je me wilt mailen: itsmastermindagain AT gmail PUNT com.
He Mastermind, lang niet gezien hier, alles goed?
Niet helemaal, lang verhaal, leg ik je nog weleens uit...!
ik ken jou idd ook nog, jij hebt ooit eens aangeboden mij te helpen met m'n huis toen ik bij ML weg ging. En nu zelf huishoudelijk bezig met de grasjes e.d.
Als je me wilt mailen: itsmastermindagain AT gmail PUNT com.