Pinterest

23-12-2012 17:16 148 berichten
Wie is er hier ook lichtelijk Pinterest verslaafd ? Welke categorien volgen jullie ?

Ik volg voornamelijk DIY & Crafts en Food & Drinks.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, hier ook een verslaafde! Ben alleen altijd besef van tijd kwijt, het is zomaar ineens 3 uur later Heb al heel wat borden gemaakt, maar moet nog aan een secret board beginnen. Kijk ook vaak op Quotes, staan erg leuke tussen!
Bij mij doet Pinterest het nu weer goed, behalve dan dat ik niet meer bij het overzicht van mijn "boards" kan komen. Wel bij "pins" en "likes" en "activity", maar bij "boards" krijg ik al dagen de melding {"status": "404"}.

Niet onoverkomelijk, maar ik vroeg me wel af of er meer mensen zijn die dit hebben?
Pinterest ligt er nu uit
quote:Rifkaa schreef op 03 januari 2013 @ 17:07:

Bij mij doet Pinterest het nu weer goed, behalve dan dat ik niet meer bij het overzicht van mijn "boards" kan komen. Wel bij "pins" en "likes" en "activity", maar bij "boards" krijg ik al dagen de melding {"status": "404"}.

Niet onoverkomelijk, maar ik vroeg me wel af of er meer mensen zijn die dit hebben?Ik heb alleen maar pins. Ik heb nu wel spijt dat ik geen verschillende borden heb gemaakt. Het worden inmiddels zoveel pins.
Maylea, kan je die pins niet reorganiseren? Door 'edit' te doen en dan het goede board aan te klikken? Ik zet wel eens een pin verkeerd, en zet hem dan op deze manier op het goede board neer.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik zit ook op Pinterest. Zo'n leuke site!

Kennen jullie de website Pinstrosity al? Daar proberen ze pins uit en kijken ze of en hoe het lukt. Heel grappig soms!
quote:Akakia schreef op 03 januari 2013 @ 19:44:

Maylea, kan je die pins niet reorganiseren? Door 'edit' te doen en dan het goede board aan te klikken? Ik zet wel eens een pin verkeerd, en zet hem dan op deze manier op het goede board neer.

Ik heb geen idee maar ik zal het eens proberen. Als ik dan maar niet in een keer alles kwijt ben

Gelukt, hoewel ik nog lang niet klaar ben want ik heb 150 pins is het principe duidelijk, bedankt
quote:Rubra schreef op 03 januari 2013 @ 20:08:

Ik zit ook op Pinterest. Zo'n leuke site!

Kennen jullie de website Pinstrosity al? Daar proberen ze pins uit en kijken ze of en hoe het lukt. Heel grappig soms!Nog zo'n verslavinsgevoelige site
Ik heb sinds vorige week welke.nl ontdekt, helemaal geweldig. Pinterest vind ik vanwege het engels net wat minder. Cooqz heb ik ook ontdekt via welke, maar ik heb daar gefilterd op ontbijt en brunch en hapje en snack, en nou krijg ik die filters met geen mogelijkheid weg! Weet iemand hoe dit kan?
Je kunt ze dan toch weer gewoon wegklikken?
Nee, met geen mogelijkheid. Wel andere dingen die ik daar nog meer bij filter, maar deze twee blijven staan, waardoor ik dus ook alleen die paar recepten zie. Of ik moet echt filteren op alles, maar liever heb ik ze weg.
oh, oke, das idd vervelend. Ik had even geprobeerd en kan ze dan zo weer wegklikken
Ik snap er ook niks van. Ik heb een mail gestuurd maar mis dan wel een forum ofzo. Maar, ondanks dat, geweldige sites.
Yep, heb er ook een account
quote:Maylea schreef op 04 januari 2013 @ 06:51:

[...]

Ik heb geen idee maar ik zal het eens proberen. Als ik dan maar niet in een keer alles kwijt ben

Gelukt, hoewel ik nog lang niet klaar ben want ik heb 150 pins is het principe duidelijk, bedankt Je kan idd nieuwe boards aanmaken en dan via edit de pins verplaatsen .
quote:pretzel66 schreef op 05 januari 2013 @ 20:07:

[...]

Je kan idd nieuwe boards aanmaken en dan via edit de pins verplaatsen .Ik heb de boel inmiddels goed georganiseerd
Reactie op mijn mail gehad, het was een bekend probleem en ze gaan ermee aan de gang. Ook weer fijn dus!
Dat is inderdaad fijn!

Mijn probleem met het niet kunnen oproepen van mijn "boards" in Pinterest is voorlopig ook opgelost. In FireFox lukt het niet, maar in Chrome als browser blijkt het wel te lukken. Voorlopig dus maar even pinteresten in Chrome.
Hoe kom ik op Cooqz ??
Ik vind cooqz ook niet ?
Wat is dat?

Nog meer verslavingssites
quote:Maylea schreef op 10 januari 2013 @ 10:49:

Wat is dat?

Nog meer verslavingssites

Als ik het goed begrijp een soort recepten pinterest .

En idd dankzij dit soort sites versloft mijn huishouden 😄
quote:pretzel66 schreef op 10 januari 2013 @ 11:11:

[...]

Als ik het goed begrijp een soort recepten pinterest .

En idd dankzij dit soort sites versloft mijn huishouden 😄Oh, gelukkig ben ik niet zo'n keukenprinses. Nou ja, ik kan wel redelijk koken maar ik vind het niet leuk, tijdverspilling
Ik ben ook een hele fanatieke pinner. Ik gebruik het ook wel voor mijn werk (heb een visueel/creatief beroep). Het is gewoon een mega-handig verzamel middel. En vooral voor visueel ingestelde mensen als mezelf.

Ben ineens ook helemaal in de HAMA beads :-) dat je zulke geinige dingetjes kunt maken met stomme strijkkralen dat vind ik gewoon te gek.

up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven