Pissen onder de douche
dinsdag 1 maart 2016 om 11:20
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
dinsdag 1 maart 2016 om 13:34
quote:vandale schreef op 01 maart 2016 @ 13:31:
[...]
Nee hoor, je staat beslist niet alleen, vreselijk woord!
Ik plas overigens zelf heel vaak onder de douche en raad dat mijn gezinsleden ook aan, het scheelt heel veel onnodig waterverbruik.
Ik neem aan dat je dat onder stromend water doet en niet 's nachts uit luiheid zonder stromend water.
Plassen tijdens het douchen vind ik niet raar, bespaart toch weer schoon drinkwater.
[...]
Nee hoor, je staat beslist niet alleen, vreselijk woord!
Ik plas overigens zelf heel vaak onder de douche en raad dat mijn gezinsleden ook aan, het scheelt heel veel onnodig waterverbruik.
Ik neem aan dat je dat onder stromend water doet en niet 's nachts uit luiheid zonder stromend water.
Plassen tijdens het douchen vind ik niet raar, bespaart toch weer schoon drinkwater.
dinsdag 1 maart 2016 om 13:38
quote:chocomousse schreef op 01 maart 2016 @ 11:30:
Buiten wat ik ervan denk of vind....
'Pissen'
Wanneer je je urine netjes loost op het toilet, dan is het plassen.
Doe je het onder een niet stromende douche, buiten tegen een muurtje of andere plek waar het niet de bedoeling is, dan is het zonder meer pissen.
En daar mag TO dan pissig om worden.
'Pissen'
Wanneer je je urine netjes loost op het toilet, dan is het plassen.
Doe je het onder een niet stromende douche, buiten tegen een muurtje of andere plek waar het niet de bedoeling is, dan is het zonder meer pissen.
En daar mag TO dan pissig om worden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 1 maart 2016 om 14:02
quote:poeziewoezie schreef op 01 maart 2016 @ 13:06:
Ik zou het hem zelf schoon laten maken..
Maar serieus, ben ik de enige hier die wel eens plast als ik sta te douchen??
Vind dat trouwens wel een groot verschil hoor, plassen terwijl je doucht en de urine dus wegloopt met het water of zomaar even in de douchebak/wasbak plassen.Nee hoor, ik ook. En man ook. Kinderen weet ik niet maar die zullen het ook wel doen.
Ik zou het hem zelf schoon laten maken..
Maar serieus, ben ik de enige hier die wel eens plast als ik sta te douchen??
Vind dat trouwens wel een groot verschil hoor, plassen terwijl je doucht en de urine dus wegloopt met het water of zomaar even in de douchebak/wasbak plassen.Nee hoor, ik ook. En man ook. Kinderen weet ik niet maar die zullen het ook wel doen.
dinsdag 1 maart 2016 om 19:57
quote:cijfernerd schreef op 01 maart 2016 @ 17:19:
[...]
Het wordt pas ranzig als jij over hem heen pist.
Haha, hij kan makkelijker richten dan ik
Maar ik zie niet wat er ranzig aan is eigenlijk. Het is verse urine van gezonde mensen, onder de douche waar het gewoon gelijk meespoelt met het water en daarna wordt er gewoon gewassen met douchegel.
[...]
Het wordt pas ranzig als jij over hem heen pist.
Haha, hij kan makkelijker richten dan ik
Maar ik zie niet wat er ranzig aan is eigenlijk. Het is verse urine van gezonde mensen, onder de douche waar het gewoon gelijk meespoelt met het water en daarna wordt er gewoon gewassen met douchegel.
dinsdag 1 maart 2016 om 23:43
woensdag 2 maart 2016 om 02:14
quote:chocomousse schreef op 01 maart 2016 @ 11:30:
'Pissen'
Mwâh. Je piemel ergens luchten waar dat niet de bedoeling is noem ik ook pissen. Op de WC plas je, onder de douche ook, maar in een droge douchebak, even tegen een boom in het park of na het stappen tegen de kerk is toch echt pissen.
'Pissen'
Mwâh. Je piemel ergens luchten waar dat niet de bedoeling is noem ik ook pissen. Op de WC plas je, onder de douche ook, maar in een droge douchebak, even tegen een boom in het park of na het stappen tegen de kerk is toch echt pissen.
woensdag 2 maart 2016 om 06:58
Een Zuid Amerikaanse president, ben even vergeten van welk land, vertelde zijn volk dat hij zelf altijd onder de douche plast, omdat het een boel water scheelt. Als je de wc doortrekt, kost dat 10-15 liter water. En in landen waar water niet altijd in overvloede aanwezig is, is het een goed idee om na te denken over hoe je het water gebruikt. Dus nee, dat is niet ranzig, dat is zelfs iets wat een president zijn vol aanraadt. Hele slimme vent, wat mij betreft.
Hier in Nederland hebben we wel veel water maar het filteren ervan wordt steeds duurder, omdat mensen steeds meer in de wc gooien wat er niet in hoort. Schoonmaakdoekjes bv en snoetepoetsdoekjes. Deze vallen namelijk niet vanzelf uit elkaar als ze nat worden en blijven in de filters hangen, waar ze handmatig uit moeten worden gehaald. En zuinig zijn met water, is altijd verstandig, als je om het milieu geeft. Bv de kraan laten lopen terwijl je tanden poetst, niet nodig. Vraag maar aan Wim-Lex, de water-koning . Beter luisteren naar zijn praatjes op tv want water, moet je zuinig mee zijn.
Slimme vriend heb jij dus. Urine is steriel als het het lichaam verlaat, dwz er zitten geen bacterien in. Moet ie het wel even naspoelen met water, het is wel goor als je dat niet doet. En in urine zit kalk, dus als hij het vaak doet, zul je vaker moeten ontkalken. Maar ranzig, nee. Dat vond ik meer van het topic over het happy end, persoonlijk.
Hier in Nederland hebben we wel veel water maar het filteren ervan wordt steeds duurder, omdat mensen steeds meer in de wc gooien wat er niet in hoort. Schoonmaakdoekjes bv en snoetepoetsdoekjes. Deze vallen namelijk niet vanzelf uit elkaar als ze nat worden en blijven in de filters hangen, waar ze handmatig uit moeten worden gehaald. En zuinig zijn met water, is altijd verstandig, als je om het milieu geeft. Bv de kraan laten lopen terwijl je tanden poetst, niet nodig. Vraag maar aan Wim-Lex, de water-koning . Beter luisteren naar zijn praatjes op tv want water, moet je zuinig mee zijn.
Slimme vriend heb jij dus. Urine is steriel als het het lichaam verlaat, dwz er zitten geen bacterien in. Moet ie het wel even naspoelen met water, het is wel goor als je dat niet doet. En in urine zit kalk, dus als hij het vaak doet, zul je vaker moeten ontkalken. Maar ranzig, nee. Dat vond ik meer van het topic over het happy end, persoonlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
woensdag 2 maart 2016 om 07:16
quote:NosceTeIpsum schreef op 01 maart 2016 @ 12:24:
[...]
WTF? Spoor jij niet ofzo? Iemand aanzetten tot mishandeling vind je normaal? Of is dit jouw idee van een grapje?Ik vrees dat sommige mensen niet beseffen dat dit (dieren)mishandeling is omdat ze het bij hun thuis als normaal beschouwen.
[...]
WTF? Spoor jij niet ofzo? Iemand aanzetten tot mishandeling vind je normaal? Of is dit jouw idee van een grapje?Ik vrees dat sommige mensen niet beseffen dat dit (dieren)mishandeling is omdat ze het bij hun thuis als normaal beschouwen.
Krijg de rambam. Allemaal.
woensdag 2 maart 2016 om 07:29
Het is in Nederland ook voorgesteld als waterbesparing door een wethouder uit gemeente AA en Hunze. Plassen tijdens douchen
Plassen onder de douche is op zich niet erg als je tijdens douchen doet. Nadeel als je het niet tijdens douchen doet, en niet/slecht na spoelt dat urine in de voeg gaat zitten, dit veroorzaakt de pislucht, en raak je moeilijk of niet weer kwijt.
Plassen onder de douche is op zich niet erg als je tijdens douchen doet. Nadeel als je het niet tijdens douchen doet, en niet/slecht na spoelt dat urine in de voeg gaat zitten, dit veroorzaakt de pislucht, en raak je moeilijk of niet weer kwijt.