Pissen onder de douche

01-03-2016 11:20 163 berichten
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
quote:cijfernerd schreef op 01 maart 2016 @ 13:24:

Zolang hij niet bij je komt staan pissen terwijl jij aan het douchen bent,valt het allemaal nog wel mee
quote:vandale schreef op 01 maart 2016 @ 13:31:

[...]

Nee hoor, je staat beslist niet alleen, vreselijk woord!

Ik plas overigens zelf heel vaak onder de douche en raad dat mijn gezinsleden ook aan, het scheelt heel veel onnodig waterverbruik.

Ik neem aan dat je dat onder stromend water doet en niet 's nachts uit luiheid zonder stromend water.

Plassen tijdens het douchen vind ik niet raar, bespaart toch weer schoon drinkwater.
Alle reacties Link kopieren
Vakantietijd?
quote:Tickel schreef op 01 maart 2016 @ 12:10:

Geef hem een urinaal voor zijn verjaardag.Dit ding moest ik gebruiken in het ziekenhuis,wat een gemartel om mijn slurf daar in te krijgen.
quote:chocomousse schreef op 01 maart 2016 @ 11:30:

Buiten wat ik ervan denk of vind....

'Pissen'

Wanneer je je urine netjes loost op het toilet, dan is het plassen.

Doe je het onder een niet stromende douche, buiten tegen een muurtje of andere plek waar het niet de bedoeling is, dan is het zonder meer pissen.

En daar mag TO dan pissig om worden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:cijfernerd schreef op 01 maart 2016 @ 13:24:

Zolang hij niet bij je komt staan pissen terwijl jij aan het douchen bent,valt het allemaal nog wel mee Mijn vriend en ik doen dan wel hoor. Terwijl we staan te douchen samen gewoon plassen. Ik vind het wel knus.
Kun je zijn xbox niet 's nachts opnergen in de douche ?
quote:poeziewoezie schreef op 01 maart 2016 @ 13:06:

Ik zou het hem zelf schoon laten maken..

Maar serieus, ben ik de enige hier die wel eens plast als ik sta te douchen??

Vind dat trouwens wel een groot verschil hoor, plassen terwijl je doucht en de urine dus wegloopt met het water of zomaar even in de douchebak/wasbak plassen.Nee hoor, ik ook. En man ook. Kinderen weet ik niet maar die zullen het ook wel doen.
Koop zo'n ding voor hem. Kan 'ie voortaan gezellig naast je blijven liggen.

quote:Dubbs schreef op 01 maart 2016 @ 13:55:

[...]

Mijn vriend en ik doen dan wel hoor. Terwijl we staan te douchen samen gewoon plassen. Ik vind het wel knus.Iets wat je allebei leuk of lekker vind, levert ook geen problemen op.
quote:cijfernerd schreef op 01 maart 2016 @ 14:07:

[...]

Iets wat je allebei leuk of lekker vind, levert ook geen problemen op.Ik wil maar zeggen dat dat heus niet gek, vies of ranzig is. Het is gewoon knus, en het stroomt gewoon weg, want de douche staat aan.
quote:Dubbs schreef op 01 maart 2016 @ 15:56:

[...]

Ik wil maar zeggen dat dat heus niet gek, vies of ranzig is. Het is gewoon knus, en het stroomt gewoon weg, want de douche staat aan.Het wordt pas ranzig als jij over hem heen pist.
quote:cijfernerd schreef op 01 maart 2016 @ 17:19:

[...]

Het wordt pas ranzig als jij over hem heen pist. Dat vinden wij dan weer heerlijk om te doen .
Sommige dingen zijn alleen lekker als ze vies zijn.

Evengoed: tried it, got the t-shirt, never wore it again.
quote:cijfernerd schreef op 01 maart 2016 @ 17:19:

[...]

Het wordt pas ranzig als jij over hem heen pist.

Haha, hij kan makkelijker richten dan ik

Maar ik zie niet wat er ranzig aan is eigenlijk. Het is verse urine van gezonde mensen, onder de douche waar het gewoon gelijk meespoelt met het water en daarna wordt er gewoon gewassen met douchegel.
Gadverdamme, wat mij betreft zou hij het lekker zelf mogen schoonmaken.
Toen ik als kind vroeger met mijn familie ging kamperen, hadden we altijd zo'n speciale plasemmer in de tent, zodat we niet in ons eentje naar het toiletgebouw hoefden te lopen. Misschien is dat wat? Kan hij het de volgende ochtend gewoon door de WC spoelen.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 11:53
99.51% gewijzigd
quote:chocomousse schreef op 01 maart 2016 @ 11:30:

Buiten wat ik ervan denk of vind....

'Pissen'

Mwâh. Je piemel ergens luchten waar dat niet de bedoeling is noem ik ook pissen. Op de WC plas je, onder de douche ook, maar in een droge douchebak, even tegen een boom in het park of na het stappen tegen de kerk is toch echt pissen.
Als je man een voetballer is/was dan kan ik het begrijpen vanwaar zijn gedrag komt. Indien dat niet het geval is, is hij een luipaard. niets aan te doen dat zit in de genen
Dromen zijn geen bedrog
Wat een smeerpijp.

Iedereen weet toch dat dat netjes in de wasbak kan.
Een Zuid Amerikaanse president, ben even vergeten van welk land, vertelde zijn volk dat hij zelf altijd onder de douche plast, omdat het een boel water scheelt. Als je de wc doortrekt, kost dat 10-15 liter water. En in landen waar water niet altijd in overvloede aanwezig is, is het een goed idee om na te denken over hoe je het water gebruikt. Dus nee, dat is niet ranzig, dat is zelfs iets wat een president zijn vol aanraadt. Hele slimme vent, wat mij betreft.

Hier in Nederland hebben we wel veel water maar het filteren ervan wordt steeds duurder, omdat mensen steeds meer in de wc gooien wat er niet in hoort. Schoonmaakdoekjes bv en snoetepoetsdoekjes. Deze vallen namelijk niet vanzelf uit elkaar als ze nat worden en blijven in de filters hangen, waar ze handmatig uit moeten worden gehaald. En zuinig zijn met water, is altijd verstandig, als je om het milieu geeft. Bv de kraan laten lopen terwijl je tanden poetst, niet nodig. Vraag maar aan Wim-Lex, de water-koning . Beter luisteren naar zijn praatjes op tv want water, moet je zuinig mee zijn.

Slimme vriend heb jij dus. Urine is steriel als het het lichaam verlaat, dwz er zitten geen bacterien in. Moet ie het wel even naspoelen met water, het is wel goor als je dat niet doet. En in urine zit kalk, dus als hij het vaak doet, zul je vaker moeten ontkalken. Maar ranzig, nee. Dat vond ik meer van het topic over het happy end, persoonlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:NosceTeIpsum schreef op 01 maart 2016 @ 12:24:

[...]

WTF? Spoor jij niet ofzo? Iemand aanzetten tot mishandeling vind je normaal? Of is dit jouw idee van een grapje?Ik vrees dat sommige mensen niet beseffen dat dit (dieren)mishandeling is omdat ze het bij hun thuis als normaal beschouwen.
Krijg de rambam. Allemaal.
Het is in Nederland ook voorgesteld als waterbesparing door een wethouder uit gemeente AA en Hunze. Plassen tijdens douchen

Plassen onder de douche is op zich niet erg als je tijdens douchen doet. Nadeel als je het niet tijdens douchen doet, en niet/slecht na spoelt dat urine in de voeg gaat zitten, dit veroorzaakt de pislucht, en raak je moeilijk of niet weer kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven