Poes en kitten
woensdag 1 mei 2019 om 20:28
We hebben een poes en over 3 weken komt daar een kitten bij.
Maar hoe doen we dat met de brokjes? Nu staat er gewoon de hele dag een bak met brokjes, maar de kitten zal speciale kittenbrokjes krijgen.
Maar hoe doen we dat met de brokjes? Nu staat er gewoon de hele dag een bak met brokjes, maar de kitten zal speciale kittenbrokjes krijgen.
madeliefjees wijzigde dit bericht op 28-06-2019 11:13
5.66% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
woensdag 1 mei 2019 om 20:51
Hier idem.
Kitten is nu bijna een jaar en een stuk groter dan zijn grote pleegmoeder.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 1 mei 2019 om 20:52
Veel volwassen katten vinden de kitten-brokken dan weer lekker.
Gevolg: Niemand eet zijn eigen eten.
Dan kan je ze maar beter een tijdje alle twee de kitten-versie geven.
woensdag 1 mei 2019 om 21:26
10 weken is wel heel klein. Je schakelt langzaam over op je eigen voer in een paar dagen door het voer waaraan het kitten gewend is, te mengen in oplopende hoeveelheden. Ik zou het kitten mee laten eten; als je kwalitatief goed voer hebt, maakt dat niet uit.
Kittens, vooral jong weg bij de moeder, willen van de stress nog wel eens darmproblemen krijgen en een wat lagere weerstand. Het is handig om daar rekening mee te houden met het plannen van de inentingen.
Veel plezier! Mijn destijds 1-jarige kater ontfermde zich over het kitten alsof hij zijn moeder was.
Kittens, vooral jong weg bij de moeder, willen van de stress nog wel eens darmproblemen krijgen en een wat lagere weerstand. Het is handig om daar rekening mee te houden met het plannen van de inentingen.
Veel plezier! Mijn destijds 1-jarige kater ontfermde zich over het kitten alsof hij zijn moeder was.
woensdag 1 mei 2019 om 21:32
Dit.
Ik heb precies 1 zak kittenbrokjes gekocht en daarna de conclusie getrokken dat het bs was.
Kitten is inmiddels 5.
.
woensdag 1 mei 2019 om 21:36
woensdag 1 mei 2019 om 22:20
Zou lekker gewone brokken voor beiden doen.
.
woensdag 1 mei 2019 om 22:27
Ik had een kitten-eethuisje voor mijn kittens, waar de volwassen kat met een voedselallergie niet in kon. Maar de hypoallergene brokjes waren blijkbaar heel smakelijk, ik heb in het huisje maar zelden een leeg bakje aangetroffen. Het was trouwens een zelfgemaakt soort van vogelhuisje, met een ingang waar een kitten makkelijk in kon, maar waar de grote alleen haar kop in kon steken. Later de ingang nog eens hoger gemaakt omdat ze er op hun knietjes ingingen.