Raambekleding deur
donderdag 13 juni 2019 om 10:01
Welke raambekleding zou/heb jij aan je deur hangen?
Ik wil houten horizontale jaloezien aanschaffen. Bedenk mij net dat het voor een deur misschien te zwaar is met meedraaien en misschien gaat het klapperen als de boel openstaat. Tweede optie is maatwerk en stofkeuze rolgordijntjes. Deze zullen denk lichter zijn en ook bewegen met wind.
Leeg laten is geen optie. Ik wil er wat hebben.
Wat heb jij bij/aan de buitendeur hangen?
Ik wil houten horizontale jaloezien aanschaffen. Bedenk mij net dat het voor een deur misschien te zwaar is met meedraaien en misschien gaat het klapperen als de boel openstaat. Tweede optie is maatwerk en stofkeuze rolgordijntjes. Deze zullen denk lichter zijn en ook bewegen met wind.
Leeg laten is geen optie. Ik wil er wat hebben.
Wat heb jij bij/aan de buitendeur hangen?
donderdag 13 juni 2019 om 10:36
donderdag 13 juni 2019 om 11:19
Voordeur heeft matglas, is 5 jaar oud kunststof in een klein halletje, goed geïsoleerd dus daar zit niets voor verder.
Bij de achterdeur zitten gewoon kamerbrede grijze gordijnen.
Bij de achterdeur zitten gewoon kamerbrede grijze gordijnen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 13 juni 2019 om 11:42
Duo rolgordijn op de voordeur. En ja, dat klappert een beetje mee, vind ik niet zo een probleem.
Achterkant zijn openslaande deuren met vrij uitzicht, daar hang vitrage en een licht gordijn. Niet tegen de inkijk, want die is er niet, maar tegen de zon en geluidsdemping.
Achterkant zijn openslaande deuren met vrij uitzicht, daar hang vitrage en een licht gordijn. Niet tegen de inkijk, want die is er niet, maar tegen de zon en geluidsdemping.
"I love not Man the less, but Nature more..."
donderdag 13 juni 2019 om 12:05
donderdag 13 juni 2019 om 12:40
donderdag 13 juni 2019 om 12:44
Inkijk is hier ook niet. Maar vind het gezelliger dan kale ramen/kozijnen. De achterdeur is in het zicht, dus overal hetzelfde is wel zo leuk. Alleen deuren zijn zo lastig.PimPom schreef: ↑13-06-2019 11:42Duo rolgordijn op de voordeur. En ja, dat klappert een beetje mee, vind ik niet zo een probleem.
Ik ga eens kijken en bedenken hoe het er boven zal zijn.
vrijdag 14 juni 2019 om 07:47
Goed idee om het aan het kozijn voor de deur te doen.Nummer*Zoveel schreef: ↑13-06-2019 14:01Ik heb vouwgordijnen voor alle ramen en deuren op de kozijnen gemonteerd. Dan hangen ze stabiel, en kan er toch iets dicht als je daar behoefte aan hebt.
vrijdag 14 juni 2019 om 13:22
MinkeDeWit schreef: ↑13-06-2019 12:05Ik heb aan mijn keukendeur inderdaad twee roetjes met een gespannen gehaakt gordijntje. Helaas is mijn terrorkitten (nu -kater) er een keer achter gekropen waardoor er gaten in zitten. En zelf kan ik niet haken.
Dat vind ik zoooo leuk hè, gehaakte gordijntjes. Ik had ze vroeger overal, gehaakt door mijn moeder
vrijdag 14 juni 2019 om 16:53