Raar?!? Foto's van jezelf ophangen....

06-03-2010 11:57 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik was geen wurgsex met fotosessie van plan Wees gerustgesteld.

Ik ben alleen bezig met foto's uitzoeken om te vergroten en in te lijsten en op te hangen in huis.... En ik merk dat ik het "eng" vind om foto's van mezelf op te hangen.

Nu ben ik niet fotogeniek, dus als ik een foto tegenkom waar ik leuk op sta dan ben ik blij. Maar voel ik me ook weer "overdreven" dat ik die dan uitkies om op te hangen. Dus dan moet er minimaal een leuk verhaal of herinnering aan vast zitten..... Zo hou ik weinig foto's over

En raar genoeg vind ik het ophangen van foto's van mezelf in mijn eigen huis ook maar raar. Landschappen ok, foto's samen ok, maar foto's met alleen mij?

Is dit nou iets wat vrij gestoord is of hebben alle vrouwen dit? Mijn vriend heeft bv geen enkele moeite om foto's waar hij zelf op staat uit te zoeken en op te hangen. Heb ik toch zelfbeeld issues?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ook ik ben altijd blij als ik eens leuk op een foto sta, dus ik vind dat die dan ook gezien mag worden. hihi. Heb veel foto's hangen met kind en vriend en ik, maar ik keek ff om me heen en zi dat ik 3 foto's van alleen ikke heb staan en ik vind ze mooi. Dus hup naar de winkel fotolijstjes kopen voor je foto's.
Waarom zou je ze niet ophangen??

Eerlijk gezegd vind ik er niks raars aan. Denk dat het iets is wat je niet automatisch doet, en het is ook weer wat anders als je je hele huis vol hebt hangen met foto's van jezelf, als een soort tempel..

Gewoon ophangen dus!!
Getver, ik lees de titel totaal verkeerd.

Foto's van jezelf ophangen. Dus foto's maken van het moment dat je jezelf ophangt.

IK HEB EEN ZIEKE GEEST!
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken, alleen voor mezelf natuurlijk.

Volgens mij zit het met mijn zelfbeeld wel goed, maar ik zou ook best moeite hebben met het ophangen van foto's van mijzelf in mijn huis. Zeker als de foto echt om het beeld van mij draait, en ik er niet zoals gewoonlijk scheef, gapend, etend, veels te hard lachend of onflateus op sta.

Mijn man zou ook niet snel foto's van zichzelf ophangen en hij heeft al helemaal geen zelfbeeld issues. Dat maakt dus al drie gestoorden.
Hmm nu je het zegt vinyl... Bedoelde ze dat niet ook??
quote:Erine schreef op 06 maart 2010 @ 12:04:

Hmm nu je het zegt vinyl... Bedoelde ze dat niet ook??
quote:Vinyl schreef op 06 maart 2010 @ 12:05:

[...]

Sowwy, niet meer huilen Vinyl ...
Mijn hele huis hangt vol met foto's van mezelf. Ik geef ook altijd een foto van mezelf cadeau aan anderen. Vinden ze echt heel leuk
ROT OP MET DIE GARNIER FUCK-TUIN!!
sorry
quote:meds schreef op 06 maart 2010 @ 12:10:

Mijn hele huis hangt vol met foto's van mezelf. Ik geef ook altijd een foto van mezelf cadeau aan anderen. Vinden ze echt heel leuk

Ik doe altijd handdoeken met een afbeelding van mijzelf.
*gaat in therapie voor haar slechte gedachten en neemt Meds gezellig mee voor haar woedebeheersingstherapie*

Als ik voor mezelf spreek zou ik toch niet zo snel een foto ophangen waar alleen ik op sta. Een vriendin van me heeft dat wel, en dan indd alleen de foto's waar ze goed opstaat. Ik krijg er toch een beetje een 'kijk mij, kijk mij!' gevoel van.
Haha, ja, dat heb ik ook! Ben laatste weken ook fotos aan het uitzoeken die ik wil inlijsten en ophangen. Wil zo'n mooie fotowand maken. Heb nu al foto's van kinderen, man, opa, oma, landschappen, dat soort dingen, en ondertussen ontbreek ikzelf.

Zoek er dan wel 1 of 2 uit die ik er dan tussenhang, maar meer omdat ik het gevoel heb, das leuk voor de kinderen, kunnen ze naar mama kijken op een foto, dan dat ik zelf graag aan de muur hang.
Garnier tuin???? Ik heb geen garnier tuin.. ik wil ook, hoor ik er niet meer bij??

Sorry Singla. Jôh gewoon doen, leuk toch?

Ik ben ook allang al blij als ik knapjes op een foto sta. Als jij dat leuk vind...gewoon lekker doen!
je kan ook dekbedhoezen laten bedrukken met foto's van jezelf, leuk voor logees
Ik vind het idd raar als iemand foto's van zichzelf in huis heeft hangen. Vind 't een vorm van narcisme.
Ik hang geen foto's van mezelf op, terwijl er best leuke bij zitten. Maar ik vind dat een beetje raar, eigenlijk.

Alleen foto's van mezelf met anderen willen nog wel eens in een lijstje belanden, dan is het bv een herinnering aan een feestje of zo.

Eigenlijk, nu ik er over nadenk, hangen er hier vrijwel geen foto's .
helemaal niet elninjoo, het is gewoon TROTS op jezelf en vulling voor je wand
quote:Loreyi schreef op 06 maart 2010 @ 12:14:

Als ik voor mezelf spreek zou ik toch niet zo snel een foto ophangen waar alleen ik op sta. Een vriendin van me heeft dat wel, en dan indd alleen de foto's waar ze goed opstaat. Ik krijg er toch een beetje een 'kijk mij, kijk mij!' gevoel van.

Nou ja, ik was dus foto's aan het uitzoeken en om telkens landschappen of portretten van anderen te hebben, is ook een beetje kil ofzo. Vna mijn familie hang ik ook geen foto's op, omdat vriend en ik wederzijds niet zo dol zijn elkaars families....

Dan hou je dus eigenlijk alleen landschappen over.... beetje saai vind ik dat ook wel weer. En heel veel mensen hebben foto's van zichzelf hangen in huis... of heb ik gewoon rare kennissen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Trouwens, iemand die ik van dichtbij ken heeft de school van haar kind toen kind van school ging een kwartetspel gedoneerd.

Een kwartetspel dat je zelf kunt laten maken bij fotozaken. Met 24 verschillende foto's van haar kind.

Ik heb het nooit durven zeggen maar ik vind dat heel bizar . Wat dacht ze, dat de kinderen daar op school nu zitten te kwartetten met "Mag ik van jou, van Sanne op vakantie, Sanne met de zonnebril"?
quote:meds schreef op 06 maart 2010 @ 12:25:

helemaal niet elninjoo, het is gewoon TROTS op jezelf en vulling voor je wandIk weet al waar jij op gaat stemmen
Snormel, geweldig idee!!! Kind van vrienden is binnenkort jarig
quote:singalala schreef op 06 maart 2010 @ 12:29:

[...]

Ik weet al waar jij op gaat stemmen Ja op Meds 66

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven