Radiatorombouw zelf maken
zondag 18 juli 2010 om 11:14
zondag 18 juli 2010 om 11:45
Ik! Mijn radiator stak ook onder de vensterbank uit. Ik heb de oude vensterbank laten zitten en er een vuurhouten plaat op bevestigd die over de radiator heen stak. Vervolgens hebben we een ombouw gemaakt van een CanDo pakket. Redelijk makkelijk te doen en erg mooi geworden. Lastig was om de nieuwe vensterbank op maat te krijgen; hij moest lang 4 kozijnen en die zijn mooi afgewerkt met randjes waar hij dus omheen moest passen. Naden weggewerkt met kit en het geheel wit afgelakt. Foto's staan hier wel ergens op het forum, ik zoek ze even op.
zondag 18 juli 2010 om 11:46
zondag 18 juli 2010 om 11:56
Google eens op dat sentimo spul, dan zie je wat ik versta onder strak.
En eerlijk is eerlijk; we hadden niet zo'n zin om wéér te zagen, boren, schilderen, lakken. En die dingen die wij hebben, meet je op, bestel je en je 'plakt' ze met magneten op. Half uurtje werk.
En het mooie; eerst viel iedereen over de lelijke radiatoren (oorspronkelijke plan was compleet nieuwe plaatsen, maar da's duur). En nu valt het niemand op dat die 2 ondingen in de woonkamer zitten.
Ik wil vloerverwarming...
En eerlijk is eerlijk; we hadden niet zo'n zin om wéér te zagen, boren, schilderen, lakken. En die dingen die wij hebben, meet je op, bestel je en je 'plakt' ze met magneten op. Half uurtje werk.
En het mooie; eerst viel iedereen over de lelijke radiatoren (oorspronkelijke plan was compleet nieuwe plaatsen, maar da's duur). En nu valt het niemand op dat die 2 ondingen in de woonkamer zitten.
Ik wil vloerverwarming...
dinsdag 19 november 2013 om 19:36