Ramen zemen
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:05
gizzmo-returns schreef: ↑30-08-2019 13:03Ik spuit het niet rechtstreeksop het kozijn, alleen glas, dus dat valt wel mee. Gebruik het al jaren op deze manier en het ziet er nog keurig geverfd uit.
En ik gebruik de dasty glasreiniger, misschien maakt dat nog verschil?
Oh vast. Ik bedoelde de gele. Die tast zelfs autolak aan.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:13
Die roze? Gebruik ik ook, gaat prima!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:16
nee, de goudkleurige, er staat op professional ruitenreiniger.
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:51
De droogdoek is dat die met die wafel structuur of die andere?poldervrouw schreef: ↑30-08-2019 13:50ik heb een jemako ramenset. Ik doe scheutje jemako reiniger in water, doe met de groene vezeldoek de ramenwassen en dan met de droogdoek nadrogen. Streeploos en super snel
vrijdag 30 augustus 2019 om 21:07
Jarenlang heb ik met een ui in heet water de ramen gelapt tot er een keer viezigheid op bleef zitten. Een soort waterdruppels maar dan ‘in’ het raam.
Met Dreft eraf gekregen. Nooit gedacht maar alle spiritus, azijn, hg hielp niet.
Voorheen had ik Jemako doeken, die heb ik nog steeds (gebruik ze nu voor de kozijnen) maar ik heb nu iets veel beters. Ik ben echt supersnel klaar.
Ik heb een set van Unger. Insopding, emmer en trekker. Vooral die trekker! Daarmee heb ik serieus geoefend (nou ja, ramen worden vanzelf vies dus ik oefen nog steeds) op de glazenwassers-techniek. Een soort s-bochtjes en ik ben echt zo snel klaar nu met drogen!
Ook een 5-meter-raam en daarom een zo groot mogelijke trekker gekocht.
Met Dreft eraf gekregen. Nooit gedacht maar alle spiritus, azijn, hg hielp niet.
Voorheen had ik Jemako doeken, die heb ik nog steeds (gebruik ze nu voor de kozijnen) maar ik heb nu iets veel beters. Ik ben echt supersnel klaar.
Ik heb een set van Unger. Insopding, emmer en trekker. Vooral die trekker! Daarmee heb ik serieus geoefend (nou ja, ramen worden vanzelf vies dus ik oefen nog steeds) op de glazenwassers-techniek. Een soort s-bochtjes en ik ben echt zo snel klaar nu met drogen!
Ook een 5-meter-raam en daarom een zo groot mogelijke trekker gekocht.