rechte bami
maandag 30 augustus 2010 om 13:37

maandag 30 augustus 2010 om 14:01
quote:Marian1960 schreef op 30 augustus 2010 @ 14:00:
Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.Verder alles goed?
Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.Verder alles goed?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 30 augustus 2010 om 14:01
quote:Marian1960 schreef op 30 augustus 2010 @ 14:00:
Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.Ik snap het niet? Hoezo wordt je armband heet als je baminestjes kookt??
Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.Ik snap het niet? Hoezo wordt je armband heet als je baminestjes kookt??

maandag 30 augustus 2010 om 14:05
Ik wilde van de week pastasalade maken, en had alleen nog tagliatelle in huis, maar dat leek me niet zo handig voor wat ik wilde. Dus de tagliatelle-nestjes heb ik in stukjes gebroken en toen gekookt. Gewoon even het nestje fijnknijpen, en je sliertjes zijn veel korter geworden. Kan natuurlijk ook met mie