rechte bami

30-08-2010 13:37 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo wie weet of je bami ook "recht"kan kopen ik gebruik nu nestjes, maar vindt dit niet zo handig. Een tijdje geleden had je ze in een pak van wereldgerechten maar die zijn niet meer verkrijgbaar, helaas uit het assortiment, werkte veel handiger.groetjes marian.
bij veel supermarkten of toko's kun je die gewoon kopen hoor. Gewoon wat beter rondkijken, zijn veel verschillende merken van.
Wat is dan het probleem van nestjes? Heb ik geen problemen mee. De mie die jij bedoelt kun je gewoon in de supermarkt kopen.
Nee is er niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eens met Nouschi, domme vraag.
Ik snap nou echt niet wat er niet handig is aan nestjes. Kook je het wel op de juiste manier?

Anders breek je de nestjes in stukjes......
Domme vragen bestaan niet. Misschien kan je de sliertjes van de mie nestjes aan elkaar plakken. Dan heb je rechte mie.
Jij wil alles van de wereldgerechten wat er niet meer is hè? Stomme Knorr ook.
Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.
Nou ja, die dozen met nestjes nemen wel veel meer plek in de kast in dan een zakje rechte bami... Is dat het?

Heb ze overigens vorige week nog in de super zien liggen, rechte bami.
Domme vragen bestaan wel, zie boven

En nog een: is het buiten lekker weer?
quote:Marian1960 schreef op 30 augustus 2010 @ 14:00:

Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.Verder alles goed?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jouw arm verbrandt als je geen rechte bami gebruikt???
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:Marian1960 schreef op 30 augustus 2010 @ 14:00:

Het is in die zin niet handig dat als je een armband om hebt dat die gloeiend heet wordt en je huid verbrand, kan hem wel afdoen natuurlijk maar omdat ik gemerkt heb bij de wereldgerechten hoe gemakkelijk dat werkte vond ik dat fijner.Ik snap het niet? Hoezo wordt je armband heet als je baminestjes kookt??
Nee Suze, blijf maar gewoon binnen.
Huh? Wat doe je met die nestjes dat je armband heer wordt? Ik snap er niks van...

Sorry..
Whoehahahahahahahahahha jezus zeg, wat een big issue.
Ohhhhh wacht: bij het met 2 vorken uit elkaar trekken van de nestjes?

Tsja, kan een probleem zijn idd.
quote:Suze2hier schreef op 30 augustus 2010 @ 14:02:

Huh? Wat doe je met die nestjes dat je armband heer wordt? Ik snap er niks van...D'r hele arm in die pan kennelijk. En die rechte bami is lang, dus tadaaaaa.
Blijven die slierten hangen aan je armband? Ow, nu snap ik het. In dat geval: de rechte bami ligt gewoon in de supermarkt, naast de kromme macaroni.
Of je geen een knal op het nestje voor je het de pan in gooit, drama opgelost.
Ik wilde van de week pastasalade maken, en had alleen nog tagliatelle in huis, maar dat leek me niet zo handig voor wat ik wilde. Dus de tagliatelle-nestjes heb ik in stukjes gebroken en toen gekookt. Gewoon even het nestje fijnknijpen, en je sliertjes zijn veel korter geworden. Kan natuurlijk ook met mie
quote:Helenita2 schreef op 30 augustus 2010 @ 14:00:

Heb ze overigens vorige week nog in de super zien liggen, rechte bami.Spagettie zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven