Rieten mand verven
maandag 5 september 2011 om 10:53
Ik wil graag een rieten mand gaan verven/spuiten/beitsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al gezocht op google, maar ik plaats toch een onderwerp want mijn mand is volgens mij van ander materiaal dan waar op internet over gesproken wordt.
De mand is nu donkerbruin. Het materiaal is rotan met beits en blanke acryllak. Eigenlijk wil ik de mand wit maken.
Vooral die blanke acryllak ben ik een beetje bang voor. Hoe zorg ik dat mijn nieuwe laag goed hecht?
Alvast bedankt!!
De mand is nu donkerbruin. Het materiaal is rotan met beits en blanke acryllak. Eigenlijk wil ik de mand wit maken.
Vooral die blanke acryllak ben ik een beetje bang voor. Hoe zorg ik dat mijn nieuwe laag goed hecht?
Alvast bedankt!!
maandag 5 september 2011 om 11:17
maandag 5 september 2011 om 13:50
quote:Mac123 schreef op 05 september 2011 @ 13:14:
Wat een hoop werk voor een mans. Wat kist een nieuwe eigenlijk?
Ik weet dat het even werk is maar ik wil geen nieuwe. Deze maat is perfect. En wat een nieuwe kost, varieert natuurlijk ontzettend.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Het moet dus goed te doen zijn. Als er nog aanvullende tips zijn, hoor ik die graag!
Wat een hoop werk voor een mans. Wat kist een nieuwe eigenlijk?
Ik weet dat het even werk is maar ik wil geen nieuwe. Deze maat is perfect. En wat een nieuwe kost, varieert natuurlijk ontzettend.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Het moet dus goed te doen zijn. Als er nog aanvullende tips zijn, hoor ik die graag!