Roze kleefroller, waar nog te koop?

25-10-2013 08:05 19 berichten
Wat een mom-topic... maar toch

Ik heb een oude, grotere roze kleefroller. Perfect om de kattenharen van je kleding te krijgen. Zo één die je onder de kraan weer moet afspoelen.

Hij begint te slijten, dus nu op zoek naar een nieuwe, maar zie in winkels alleen die roze kleefrollers in het heel klein. Zakmodel.

Iemand enig idee waar de grotere nog te koop zijn?
Blokker?
Alle reacties Link kopieren
Blokker heeft iets grotere dan zakmodel. De kleefstrips kan je verwijderen als ze vol zitten, eronder zitten een hooo nieuwe
hm

action
Bij Blokker hebben ze niet die grote roze. Bammetjebam, werkt die goed, die jij opnoemt? En hoelang doe je er ongeveer mee?

Bij de action heb ik m ook niet gezien, trouwens....
Tel Sell heeft ze, drie delig! Google maar eens op Sticky Magic.
Ik gebruik ook de papieren versie met velletjes, veel handiger! Dat afspoelen vind ik onhandig, omdat je 'm eerst aan de lucht moet laten drogen voor je 'm weer kunt gebruiken. Met de hoeveelheid haar die ik dagelijks van mijn kleding af moet rollen, zou ik een stuk of vijf van die roze rollers nodig hebben. Bovendien kleven die papieren velletjes beter.

Ik gebruik de rollen van Ikea. Kosten net niets en zijn schuin afgesneden, dus gemakkelijk af te peuteren. De houders van Ikea zijn niet fijn, want ze slijten ontzettend snel. Mijn houder is geloof ik van de blokker.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Die papieren zijn beter kwa haren verwijderen dan de ouderwetse borstel, alleen het is ook duurder ik verslijt een rol per week met mijn katten en mijn zwarte kleding.

Mijn roller is van AH, en ik haal ze`daar ook of bij de blokker.

Die rolletjes van de zeeman en H&M zijn prut, die velletjes krijg je zowat niet los.
AHHH, bij de Ikea had ik dus die roller met de schuine papiertjes gekocht! Thanks.

-Gaat vol harige kleren, en een tas rolletjes waar je het papier niet meer van los krijgt op naar de kliko en de Ikea!-

TO: Echt ga naar de Ikea, tien keer beter dan zo'n roze kleefroller.

Die grote heb ik al tijden niet meer in de winkels gezien.
Er is een reden waarom die afwasbare rollers niet meer te vinden zijn, zoals je ziet ;)
De rollen van de IKEA zijn zeker drie keer zo dik als die prutrolletjes van de AH. En ze zijn goedkoper ook nog. Dus op naar de IKEA en koop er een stuk of tien en je bent klaar voor het komende jaar.
Hebben jullie nooit het probleem dat, na verloop van tijd, het rolletje steeds van het steeltje afschiet?
De papieren plakrollers van de Action zijn geweldig en goedkoop!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dank allemaal! Het worden dus papieren rollers voortaan
Beter.Laat, dat gebeurt mij alleen met de Ikea houders. Zoals ik al zei, slijten die ontzettend hard. Met andere "merken" heb ik daar totaal geen last van, gelukkig. Die zitten iets anders in elkaar dan die van Ikea. Die Ikea rollers waren bij mij vaak al kapot (dan schiet ie er dus steeds vanaf) voor ik de eerste rol op had.

Gelukkig passen de rollen van Ikea ook op alle andere houders.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Mijn blokker heeft wel van die grote roze, gebruik hem iedere dag. Even afspoelen klaaaar
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
Ik heb deze : http://www.blokker.nl/web ... Id=45701&productId=150588

Werkt beter dan zo'n kleefroller, je moet alleen wel de goede kant op borstelen maar hij kost een stuk minder dan die wegwerp rolletjes steeds en is ook makkelijk schoon te maken. Ideaal!
En echt? Die papieren dingen? Ik heb ze van de IKEA gehad, van de blokker, de action, ik vind het allemaal 3 keer niks.

Die roze doe ik afspelen, afslaan en nog klam zo m'n trui weer op hoor. Ideaal.

Maar iedereen zijn ding
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
Wij gebruiken gewoon een bruine brede plakband rol... ideaal. Goedkoop, alles plakt eraan vast en daarna in de prullenbak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven