Roze kleefroller, waar nog te koop?
vrijdag 25 oktober 2013 om 08:05
Wat een mom-topic... maar toch
Ik heb een oude, grotere roze kleefroller. Perfect om de kattenharen van je kleding te krijgen. Zo één die je onder de kraan weer moet afspoelen.
Hij begint te slijten, dus nu op zoek naar een nieuwe, maar zie in winkels alleen die roze kleefrollers in het heel klein. Zakmodel.
Iemand enig idee waar de grotere nog te koop zijn?
Ik heb een oude, grotere roze kleefroller. Perfect om de kattenharen van je kleding te krijgen. Zo één die je onder de kraan weer moet afspoelen.
Hij begint te slijten, dus nu op zoek naar een nieuwe, maar zie in winkels alleen die roze kleefrollers in het heel klein. Zakmodel.
Iemand enig idee waar de grotere nog te koop zijn?
vrijdag 25 oktober 2013 om 09:08
Ik gebruik ook de papieren versie met velletjes, veel handiger! Dat afspoelen vind ik onhandig, omdat je 'm eerst aan de lucht moet laten drogen voor je 'm weer kunt gebruiken. Met de hoeveelheid haar die ik dagelijks van mijn kleding af moet rollen, zou ik een stuk of vijf van die roze rollers nodig hebben. Bovendien kleven die papieren velletjes beter.
Ik gebruik de rollen van Ikea. Kosten net niets en zijn schuin afgesneden, dus gemakkelijk af te peuteren. De houders van Ikea zijn niet fijn, want ze slijten ontzettend snel. Mijn houder is geloof ik van de blokker.
Ik gebruik de rollen van Ikea. Kosten net niets en zijn schuin afgesneden, dus gemakkelijk af te peuteren. De houders van Ikea zijn niet fijn, want ze slijten ontzettend snel. Mijn houder is geloof ik van de blokker.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
vrijdag 25 oktober 2013 om 09:14
Die papieren zijn beter kwa haren verwijderen dan de ouderwetse borstel, alleen het is ook duurder ik verslijt een rol per week met mijn katten en mijn zwarte kleding.
Mijn roller is van AH, en ik haal ze`daar ook of bij de blokker.
Die rolletjes van de zeeman en H&M zijn prut, die velletjes krijg je zowat niet los.
Mijn roller is van AH, en ik haal ze`daar ook of bij de blokker.
Die rolletjes van de zeeman en H&M zijn prut, die velletjes krijg je zowat niet los.
vrijdag 25 oktober 2013 om 09:25
AHHH, bij de Ikea had ik dus die roller met de schuine papiertjes gekocht! Thanks.
-Gaat vol harige kleren, en een tas rolletjes waar je het papier niet meer van los krijgt op naar de kliko en de Ikea!-
TO: Echt ga naar de Ikea, tien keer beter dan zo'n roze kleefroller.
Die grote heb ik al tijden niet meer in de winkels gezien.
-Gaat vol harige kleren, en een tas rolletjes waar je het papier niet meer van los krijgt op naar de kliko en de Ikea!-
TO: Echt ga naar de Ikea, tien keer beter dan zo'n roze kleefroller.
Die grote heb ik al tijden niet meer in de winkels gezien.
vrijdag 25 oktober 2013 om 15:52
Beter.Laat, dat gebeurt mij alleen met de Ikea houders. Zoals ik al zei, slijten die ontzettend hard. Met andere "merken" heb ik daar totaal geen last van, gelukkig. Die zitten iets anders in elkaar dan die van Ikea. Die Ikea rollers waren bij mij vaak al kapot (dan schiet ie er dus steeds vanaf) voor ik de eerste rol op had.
Gelukkig passen de rollen van Ikea ook op alle andere houders.
Gelukkig passen de rollen van Ikea ook op alle andere houders.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
vrijdag 25 oktober 2013 om 16:00
Ik heb deze : http://www.blokker.nl/web ... Id=45701&productId=150588
Werkt beter dan zo'n kleefroller, je moet alleen wel de goede kant op borstelen maar hij kost een stuk minder dan die wegwerp rolletjes steeds en is ook makkelijk schoon te maken. Ideaal!
Werkt beter dan zo'n kleefroller, je moet alleen wel de goede kant op borstelen maar hij kost een stuk minder dan die wegwerp rolletjes steeds en is ook makkelijk schoon te maken. Ideaal!
vrijdag 25 oktober 2013 om 16:01