Rust, reinheid en regelmaat.

06-06-2013 23:33 3 berichten
Mijn dagindeling is normaal doordeweeks vrij simpel. Rond 6u opstaan met dreumes en vast met haar ontbijten, half uurtje later staat de rest van mijn gezin op en die gaan wassen/aankleden jonger grut met hulp van nichtje/au pair, samen ontbijten, kinderen worden naar school gebracht, man en ik gaan naar ons werk, rond 16u kom ik thuis en breng ik tot de kinderen naar bed gaan de tijd met ze door (ik doe dan ook geen huishoudelijke dingen, gooi hooguit de wasmachine vol en zet hem aan), dan tegen 17u eten koken wat vaak samen met 1 of meerdere kinderen gebeurt, voor het avondeten ruimen de kinderen zelf al hun speelgoed op, 18u eten en vanaf ongeveer 19u brengen we de 3 jongste kinderen om de beurt samen naar bed, oudste 2 gaan zelf. Huishouden wordt grotendeels door de hulp gedaan. Soms vlieg ik even met de stofzuiger rond als de jongste 4 in bed liggen, soms komt er eentje achter me aan met de dweil als dat nodig is (Leendert of oudste of nichtje) of ik hang een wasje op. En dan is het "me-time".

De weekenden gaan zoals ze gaan. Dan is de enige regelmaat die we hebben dat we niet echt regelmaat hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 07 juni 2013 @ 08:00:

[...]

Huh? Kwartje is gevallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Orzoo schreef op 07 juni 2013 @ 00:58:

Realiseer je ook dat als het er echt op aan komt 9 van de 10 mensen die je kent er niet echt voor je zullen zijn. Veel sociale contacten warmhouden is overrated.Meen je dat echt ? Je hele sociale leven afhankelijk maken van een relatie is toch ook wel wat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven