Samen liggen op 2 aparte boxsprings
maandag 23 februari 2009 om 22:41
Wij liggen iedere nacht heerlijk op ons eigen boxspring. Omdat je hem omhoog kunt zetten, zijn het twee aparte bedden. Daarnaast hebben we er een dun dekmatras op liggen.
Voordat we gaan slapen, liggen we lekker lepeltje lepeltje Vaak doen we dit op 1 bed, omdat dat beter ligt. Maar dan moet 1 zodra we gaan slapen naar een koud bed.
Dus we liggen regelmatig in het midden. (bedden zitten met tie-ribs vast) Maar nu zijn beide matrassen ingedeukt. We zorgen wel eens dat de bedden met de andere zijde tegen elkaar staan, maar dat is én een gedoe, én de deuk herstelt zich ondertussen niet.
Iemand een oplossing?
Voordat we gaan slapen, liggen we lekker lepeltje lepeltje Vaak doen we dit op 1 bed, omdat dat beter ligt. Maar dan moet 1 zodra we gaan slapen naar een koud bed.
Dus we liggen regelmatig in het midden. (bedden zitten met tie-ribs vast) Maar nu zijn beide matrassen ingedeukt. We zorgen wel eens dat de bedden met de andere zijde tegen elkaar staan, maar dat is én een gedoe, én de deuk herstelt zich ondertussen niet.
Iemand een oplossing?

maandag 23 februari 2009 om 23:03
Wat grappig dat jullie dezelfde oplossing hebben bedacht als wij: vastzetten aan de pootjes!
Wij hebben nu het Hemnes-bed (Ikea) om de twee boxspringbedden heen gezet waardoor ze niet meer uit elkaar schuiven.
Ook heb je bij Ikea speciale strips die je kunt gebruiken tussen de twee matrassen in, zodat je geen 'spleet' hebt. Zijn nog goedkoop ook!
Verder: niet aparte onderlakens maar één grote matrashoes gebruiken.
Veel slaap- en knuffelplezier!
Carrrie.
Wij hebben nu het Hemnes-bed (Ikea) om de twee boxspringbedden heen gezet waardoor ze niet meer uit elkaar schuiven.
Ook heb je bij Ikea speciale strips die je kunt gebruiken tussen de twee matrassen in, zodat je geen 'spleet' hebt. Zijn nog goedkoop ook!
Verder: niet aparte onderlakens maar één grote matrashoes gebruiken.
Veel slaap- en knuffelplezier!
Carrrie.
maandag 23 februari 2009 om 23:23
Ik zal eens naar die strips. Gek dat we die nog niet zijn tegengekomen, want wij die van ons komen ook van de ikea.
Maar zo te lezen hoeft het niet per sé te helpen.
De matrashoes of een groot matras is niet praktisch, omdat wij de bedden omhoog kunnen doen. Dan kan dat alleen wanneer we altijd tegelijk en beide omhoog gaan.
Maar zo te lezen hoeft het niet per sé te helpen.
De matrashoes of een groot matras is niet praktisch, omdat wij de bedden omhoog kunnen doen. Dan kan dat alleen wanneer we altijd tegelijk en beide omhoog gaan.
dinsdag 24 februari 2009 om 07:48
dinsdag 24 februari 2009 om 09:22
Nynke_viva: wat voor soort matrassen hebben jullie? (pocketveer, latex, binnenvering?) Volgens mij zouden matrassen niet mogen deuken als je iedere dag even lepeltje lepeltje tegen elkaar ligt.
Er zijn bij de betere beddenzaken trouwens wel degelijk hoeslakens te koop, waar een "scheiding" in zit bij het hoofdeinde. Dan kun je dus wel je matras afzonderlijk van elkaar verstellen.
Er zijn bij de betere beddenzaken trouwens wel degelijk hoeslakens te koop, waar een "scheiding" in zit bij het hoofdeinde. Dan kun je dus wel je matras afzonderlijk van elkaar verstellen.
zondag 1 maart 2009 om 21:56
Ook geen nuttige bijdrage vanuit deze kant, maar;
ik vind het zo ongezellig slapen!
Afgelopen week in een hotel gelogeert met boxsprings en voelde me meters weg van mn vriend. Je rolt ook veel sneller terug naar je 'eigen' matras. We zaten er altijd heel erg over na te denken om er een aan te schaffen, maar ik koop geloof ik liever een extra lekker matras.
ik vind het zo ongezellig slapen!
Afgelopen week in een hotel gelogeert met boxsprings en voelde me meters weg van mn vriend. Je rolt ook veel sneller terug naar je 'eigen' matras. We zaten er altijd heel erg over na te denken om er een aan te schaffen, maar ik koop geloof ik liever een extra lekker matras.
Poelepoelepoelepoes!
donderdag 9 september 2010 om 22:06