Sauber steelstofzuiger

04-03-2017 11:39 9 berichten
Bij de Blokker verkopen ze een steelstofzuiger van het merk Sauber. Heeft iemand ervaring met deze steelstofzuiger? Ik heb een hond en 2 katten en moet dus elke dag zuigen. Wat ik ook belangrijk vind is dat het goed langs de muren zuigt. Ik weet dat er ook een kruimeldief bij zit maar heb niet zo veel zin om elke dag nog eens apart de kamer en gang rond te gaan omdat de Sauber de kantjes ervan af werkt :-).

Ik doe nu mijn plinten eens in de 3 weken met de stofzuigermond en dat is op zich voldoende.

En kan deze Sauber ook goed onder de meubels zuigen? Kast en bank staan ca 10 cm van de vloer.

Mijn stofzuiger is nu ruim 12 jaar en is aan vervanging toe.
Ik ga bij stofzuigers altijd voor de bekende merken. Dus Miele, bosch, dyson enz. Die eigen merken enz begin ik niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zakloze van dit merk gehad. Na een jaar kapoet!! Dus nooit weer een sauber voor mij. Nu een miele gekocht... dus ik zeg nee
Nou het aantal reacties zegt al genoeg .

Deze stofzuiger is geen eigen merk want het wordt ook elders verkocht. Ik zag deze toevallig bij de Blokker vanmorgen.

Ik heb met mijn Philips nu ook 12 jaar gedaan en inderdaad misschien beter om een bekend merk te kopen.

Wat zonde dat het na een jaar kapot ging. Op deze zit wel 3 jaar garantie.

Maar goed ik denk er nog even over na. Dank jullie wel.
Mijn Bosch accustofzuiger dient als "makkelijke stofzuiger voor erbij". Niet als vervanger, hoewel hij wel de pool omhoogricht zodat hij ook goed in de diepte kan zuigen. Een paar keer per jaar gebruik ik nog steeds de sledestofzuiger.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Toevallig net zelf het idee om zo'n steelstofzuiger te kopen waar ook een dweil functie tegelijk op zit.

Zelfde vraag of het een succes is. Hoor graag ervaringen (ook mindere).
Wij hebben de kleine stofzuiger van dyson, die werkt super! Hij is lelijk, en best een uitgave, maar echt een fijn ding, echt een aanrader.
Gewoon de simpele versie van Miele niet zo duur en erg goed, niks na 6 minuten als een dyson er mee ophouden.
Ik zou het niet doen, ik ging laatst naar de Blokker voor een stofzuiger en meneer aldaar raadde mij absoluut af een Sauber(dit merk is exclusief bij hen verkrijgbaar) af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven