Ik kan niet slapen voel mij erg onrustig vandaar dit topic..Al vast excuus hier voor.
Ik huur een woning en zo juist per toeval een lange scheur in mijn buitenmuur ontdekt wel binnen. Gelijk naar buiten gelopen maar daar was niks te zien. De scheur loopt ook niet helemaal door.
Twijfel nu moet ik de woningbouw uit bed bellen of kan ik beter gaan slapen en morgen gelijk bellen zodra ze open zijn?
Ik heb echt geen idee wat het is.
Anoniem_182948
zondag 6 mei 2018 om 23:37
Rustig gaan slapen. Dat kan helemaal geen kwaad. Alle huizen “werken” een beetje. Waarschijnlijk zat die scheur er al maar as het je nooit opgevallen. Je huis stort echt niet zomaar in.
Je kunt het melden bij de woningbouw zodat ze het in hun reguliere onderhoud meenemen.
Nee joh. Scheuren zijn echt heel normaal. Hoef je niet zoveel tijd en aandacht in te steken als het niet je eigen huis is.
Tegen de tijd dat je huis onbewoonbaar verklaard word bellen ze je wel.
Dat hoop ik toch nooit mee te maken. Bel morgen wel.
Al is het voor mijn eigen gemoedsrust
Anoniem_63ab5705e222a
maandag 7 mei 2018 om 00:15
Een enorme scheur in je huurhuis is toch ook een enorm 'feel good' moment omdat het lekker het probleem is van de verhuurder en niet van jou? Mijn huis is ook in tweeen gebarsten maar die scheuren zitten er al meer dan 100 jaar.
Anoniem_292993
maandag 7 mei 2018 om 00:15
De ene scheur is de andere niet .
Anoniem_210247
maandag 7 mei 2018 om 00:18
Ik voel mij er gewoon niet prettig bij vind het geen fijn idee kan een een onschuldige scheur zijn kan ook meer aan de hand zijn dat weet ik niet. En dat wil ik wel graag snel weten van de woningbouw.
Anoniem_65f95e3d19661
maandag 7 mei 2018 om 00:30
Al was je huis vanavond half omgevallen die woningbouw komt echt niet op zondagnacht hoor. Dus lekker gaan slapen en morgen even bellen om te melden.