Scheur in de muur ontdekt net

06-05-2018 23:34 49 berichten
Ik kan niet slapen voel mij erg onrustig vandaar dit topic..Al vast excuus hier voor.

Ik huur een woning en zo juist per toeval een lange scheur in mijn buitenmuur ontdekt wel binnen. Gelijk naar buiten gelopen maar daar was niks te zien. De scheur loopt ook niet helemaal door.

Twijfel nu moet ik de woningbouw uit bed bellen of kan ik beter gaan slapen en morgen gelijk bellen zodra ze open zijn?

Ik heb echt geen idee wat het is.
Rustig gaan slapen. Dat kan helemaal geen kwaad. Alle huizen “werken” een beetje. Waarschijnlijk zat die scheur er al maar as het je nooit opgevallen. Je huis stort echt niet zomaar in.

Je kunt het melden bij de woningbouw zodat ze het in hun reguliere onderhoud meenemen.
Dank je wel voor je snelle reactie
Graag gedaan en welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een scheur in mijn muur, precies wat zeeuws meisje zegt.

slaap lekker
Ga ik toch maar een poging ondernemen om te slapen
Hoe oud is je huis? In ons nieuwbouw huis van vijf jaar oud zitten tig scheuren wegens opdrogen van t huis... en idd t stort niet zomaar in hoor
where ever you go, go with your heart
ga buiten liggen!!!!!!!!!
S-Meds schreef: ↑
06-05-2018 23:46
ga buiten liggen!!!!!!!!!
nee want als t huis per ongeluk jouw kant op valt zit je met de gebakken peren!

oftewel wat een fijn advies.
Huis staat op nominatie dit jaar voor renovatie.
Geen idee hoe oud het is.
Buiten liggen doe ik niet
Ik zou onrustiger zijn als je een koophuis had want dan zou je weer iets moeten doen. Nu hoef je alleen maar de woningbouw te bellen ;)
Ja en zorgen dat ik thuis ben als ze komen. En dan verder horen wat er aan de hand is.
Lekker gaan slapen, die scheur zit er waarschijnlijk al veel langer in. Morgenochtend even de woningbouw bellen.
single1985 schreef: ↑
07-05-2018 00:00
Ja en zorgen dat ik thuis ben als ze komen. En dan verder horen wat er aan de hand is.
Nee joh. Scheuren zijn echt heel normaal. Hoef je niet zoveel tijd en aandacht in te steken als het niet je eigen huis is.

Tegen de tijd dat je huis onbewoonbaar verklaard word bellen ze je wel.
Beter een scheur in je muur..
Damned if I don’t
zeeuwsmeisje1981 schreef: ↑
07-05-2018 00:06
Nee joh. Scheuren zijn echt heel normaal. Hoef je niet zoveel tijd en aandacht in te steken als het niet je eigen huis is.

Tegen de tijd dat je huis onbewoonbaar verklaard word bellen ze je wel.
Dat hoop ik toch nooit mee te maken. Bel morgen wel.
Al is het voor mijn eigen gemoedsrust
Een enorme scheur in je huurhuis is toch ook een enorm 'feel good' moment omdat het lekker het probleem is van de verhuurder en niet van jou? Mijn huis is ook in tweeen gebarsten maar die scheuren zitten er al meer dan 100 jaar.
De ene scheur is de andere niet .
Ik voel mij er gewoon niet prettig bij vind het geen fijn idee kan een een onschuldige scheur zijn kan ook meer aan de hand zijn dat weet ik niet. En dat wil ik wel graag snel weten van de woningbouw.
Al was je huis vanavond half omgevallen die woningbouw komt echt niet op zondagnacht hoor. Dus lekker gaan slapen en morgen even bellen om te melden.
is het een scheur of een gat?
Probeer een slaap poging te ondernemen en dan morgen gelijk bellen.
Woon je in Groningen?
•
Nee woon niet in Groningen en ook niet in buurt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven