schimmel in de badkamer
donderdag 3 mei 2012 om 23:58
Ik heb last van veel schimmel in de badkamer (van de vorige bewoners, waarschijnlijk het raampje niet opengezet na het douchen), is daar op een makkelijke manier van af te komen?
Ik heb bij de supermarkt laatst schimmelreiniger zien staan, werkt zo'n spuitbus schimmelreiniger goed? Op een sponsje spuiten, eroverheen wrijven en klaar? Of denk ik nu te eenvoudig?
Ik heb bij de supermarkt laatst schimmelreiniger zien staan, werkt zo'n spuitbus schimmelreiniger goed? Op een sponsje spuiten, eroverheen wrijven en klaar? Of denk ik nu te eenvoudig?
vrijdag 4 mei 2012 om 00:06
Fles (schoonmaak)azijn in een emmer water, borstel erin en mee schrobben op schimmel. Uurtje laten intrekken (meurt vreselijk maar werkt wel) en dan nasoppen met schoon water (eventueel met wat schoonmaakmiddel erin), goed laten drogen, radiator open draaien/verwarming even aanzetten en goed luchten.
vrijdag 4 mei 2012 om 00:40
In een plantenspuit een mengeling van warm water, paar brokjes soda en flinke scheut azijn doen. Dat op de schimmel sprayen, even laten intrekken en dan veeg je het met een vochtig doekje zo weg.
De azijn zorgt er ook voor dat de schimmel minder snel weer terug komt.
De azijn zorgt er ook voor dat de schimmel minder snel weer terug komt.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 4 mei 2012 om 01:34
vrijdag 4 mei 2012 om 12:03
maandag 7 mei 2012 om 17:00
quote:daydream schreef op 04 mei 2012 @ 08:31:
Waar zit de schimmel? Op muren en plafond of in de voegen tussen de tegels?
Het zat vooral in de voegen tussen de wandtegels, maar ook wel een beetje op het plafond.
Ik heb inmiddels met succes de schimmel eraf weten te krijgen door HG schimmelreiniger te gebruiken. Perfect spul! Alleen ruiken mijn handen nu wel ontzettend naar chloor... Bah...
Waar zit de schimmel? Op muren en plafond of in de voegen tussen de tegels?
Het zat vooral in de voegen tussen de wandtegels, maar ook wel een beetje op het plafond.
Ik heb inmiddels met succes de schimmel eraf weten te krijgen door HG schimmelreiniger te gebruiken. Perfect spul! Alleen ruiken mijn handen nu wel ontzettend naar chloor... Bah...