schimmel in kleding

15-09-2011 15:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het komt maar er zal wel iets nats in de wasmand hebben gezeten, maar nu zit er in sommige kledingstukken dus schimmel. Ik heb het al 2 keer gewassen maar het gaat er niet uit.

Gaat het er uberhaupt nog uit en zo ja heeft iemand tips hoe?
Heb dat ook een keer gehad. Weg kunnen gooien.
http://blacktoxicmolds.com/nl/mold-clothes.php

Misschien heb je hier wat aan?
die tips kan ik wel proberen vind het zonde om meteen weg te gooien
En je wasmachine ook ff schoonmaken he met azijn of een bruistablet voor de vaatwasser of gebitprothese
Of verven.

Let alleen op. Ik heb laatst een lichtblauwe spijkerbroek zwart geverfd, maar die werd donkerblauw en het stiksel bleef donkerbruin.

Geen probleem verder maar de kleur wordt dus niet altijd zoals op de verpakking staat. En wit kun je (meestal) niet verven.
Van HG kan je allerlei toverspullen op dit gebied van kopen.
Weer in kleding verwijderen

Was en droog vuile of natte kleding zo snel mogelijk. Zit er toch schimmel in uw kleding, laat deze kleding dan 2 uur weken in een chloorvrij bleekmiddel. Was het vervolgens volgens het wasmerkje, het liefst zo heet mogelijk. Schimmel is te herkennen aan kleine zwarte stipjes die verspreid zijn over een groot oppervlak, mogelijk met groenige of roodachtige gloed.

Weervlekken op gekleurd textiel lost u op met 1 liter karnemelk, een kopje zout en een eetlepel azijn. Laat het geheel een nacht weken en was het daarna.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Weervlekken in schoenen, zouden die er ook uit te krijgen zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven