Schmidt keuken

08-09-2010 12:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij denken erover een Schmidt keuken (meer precies Cordoba) te plaatsen.

Heeft er iemand hier goede/slechte ervaringen mee? Zijn jullie tevreden?

Alvast bedankt

Tanagra
Hoi Tanagra,

Sinds 2005 heb ik een Schmidt-keuken met kookeiland, waar ik helemaal gelukkig mee ben. Kwaliteit is erg goed, mooi afgewerkt en hij ziet er eigenlijk nog steeds als nieuw uit.

Wij vonden dat destijd gewoon de mooiste keuken, helemaal wat we zochten. Toevallig had mijn broer ook een keuken van dat merk en hij was erg te spreken over de kwaliteit. Keus was toen gauw gemaakt.

Vrienden van ons hebben ook in 2005 een keuken laten zetten, maar dan van Ikea. Prima keuken, kwaliteit is helemaal niet slecht. Maar eerlijk is eerlijk: je begint nu wel het prijsverschil te zien in m.n. het aanrechtblad (blijft niet zo mooi), sommige naden en de inbouwapparatuur. Maar goed, er hing ook een prettiger prijskaartje aan.

Suc6 met je keuze!

grtz Kisaas
kisaas wijzigde dit bericht op 08-09-2010 14:26
Reden: spelfauten ;-)
% gewijzigd
Wij hebben ook een Schmidt keuken. Dit zijn gewoon keukens uit een hoger segment, waar je niet absurd veel meer voor betaald. Uiteraard zijn Ikea keukens goedkoop, maar dat is na een aantal jaren ook te zien.

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en afwerking.

Het model Cordoba is voor mij iets te "pompeus" maar smaken verschillen uiteraard. Wij hebben overigens niet het blad van Schmidt (hebben ze ook bladen?).
quote:Kisaas schreef op 08 september 2010 @ 14:25:

Hoi Tanagra,

Sinds 2005 heb ik een Schmidt-keuken met kookeiland, waar ik helemaal gelukkig mee ben. Kwaliteit is erg goed, mooi afgewerkt en hij ziet er eigenlijk nog steeds als nieuw uit.

Wij vonden dat destijd gewoon de mooiste keuken, helemaal wat we zochten. Toevallig had mijn broer ook een keuken van dat merk en hij was erg te spreken over de kwaliteit. Keus was toen gauw gemaakt.

Vrienden van ons hebben ook in 2005 een keuken laten zetten, maar dan van Ikea. Prima keuken, kwaliteit is helemaal niet slecht. Maar eerlijk is eerlijk: je begint nu wel het prijsverschil te zien in m.n. het aanrechtblad (blijft niet zo mooi), sommige naden en de inbouwapparatuur. Maar goed, er hing ook een prettiger prijskaartje aan.

Suc6 met je keuze!

grtz Kisaaswelk model hebben jullie? Wij hebben gekozen voor Maryville in de kleur spierwit. Maryville is gelakt hout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven