Schoonmaakster via een bedrijf gezocht

11-11-2025 17:58 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi,

Nadat de zoveelste schoonmaakster weer steeds afzegd omdat ze ziek zwak misselijk is of elke andere denkbare reden, ben ik nu op zoek naar een schoonmaakster via een bedrijf.
Is er iemand met goede ervaring? Het is voor regio Zuid-Holland.
Ik had wel bezig bijtje gevonden maar misschien zijn er nog meer? Google helpt niet echt.
Terug van weggeweest
Verkeerde zoekterm misschien?
Op de term ‘witte werkster’ kom ik veel tegen.
Wat je via de term ‘witte werkster’ krijgt zijn meestal alsnog zelfstandig werkenden, waarbij je een probleem hebt als ze ziek zijn oid. Ik had het idee dat TO meer een bedrijf zocht dat bv ook vervanging regelt, of niet?

Ik huur inderdaad een bedrijf in die iemand sturen, maar dat is wel een stuk duurder dan een losse werkster (zelfs als je die gewoon netjes volgens alle regels betaalt). Dan moet je zoeken op schoonmaakbedrijf, niet op werkster denk ik.
nausicaa schreef:
11-11-2025 19:01
Wat je via de term ‘witte werkster’ krijgt zijn meestal alsnog zelfstandig werkenden, waarbij je een probleem hebt als ze ziek zijn oid. Ik had het idee dat TO meer een bedrijf zocht dat bv ook vervanging regelt, of niet?

Ik huur inderdaad een bedrijf in die iemand sturen, maar dat is wel een stuk duurder dan een losse werkster (zelfs als je die gewoon netjes volgens alle regels betaalt). Dan moet je zoeken op schoonmaakbedrijf, niet op werkster denk ik.
Ja klopt. Ik weet dat het duurder is maar ben dit gedoe wel zat. Ik had een hele trouwe top schoonmaakster maar zij is door omstandigheden zelf gestopt. Daarna alleen maar dit soort ellende.
Ik had gezocht op schoonmaakbedrijf particulier maar dan komt er nog niet echt wat naar voren. Meer voor bedrijven enzo.
Terug van weggeweest
Ik zat bij zo'n bedrijf maar dat was wel de lasten, niet de lusten. We betaalden heel veel en ze regelden alsnog geen vervanging bij ziekte en vakantie. Ze zeiden dan dat ze het echt probeerden maar dat ze niemand konden vinden. Wij zijn er weer weggegaan. Andere regio, maar wees dus gewaarschuwd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven