Schop onder mijn kont nodig! Wie schopt?!

29-12-2009 16:09 40 berichten
Vandaag de hele dag nog niets gedaan en gisteren ook al niet...

Heb een vreselijk harde schop onder mijn kont nodig! Wie schopt?!
bukt u maar!
Alle reacties Link kopieren
Niets gedaan? waaraan niet? huishouden? werk?

Als t je huishouden is zeg ik: vooral nog even niets doen, dan stapelt de troep zich lekker op en ga je je vanzelf wel irriteren.
*zet zich schrap*
Ik trek even mijn dr. Martens aan .

Maar wat je ook kan doen: vandaag nog even genieten van het niksen en morgen de wekker zetten en hard aan het werk
*kedeng*

dat was een schop! En nu? Voel je je al beter?
geniet er van. Ik laat het ook allemaal waaien vandaag
Het is toch vakantie?
quote:ladiosa schreef op 29 december 2009 @ 16:11:

Niets gedaan? waaraan niet? huishouden? werk?

Huishouden, ik moet nog wat deuren schilderen, heb na 4 maanden nog steeds geen baan gevonden en heb vandaag nog geen sollicitatie geschreven, geen zin om straks te koken enz.
quote:kaatje_85 schreef op 29 december 2009 @ 16:13:

*kedeng*

dat was een schop! En nu? Voel je je al beter?

Thanks, maar geloof dat ie nog wel iets harder mag!

*wrijft nu met hand over de zere plek*
Ik doe al 4 dagen geen reet.
*trekt legerkistjes aan*

BUKT U MAAR!!

*KATSJONG!!!!* dat was een megaschop, beter zo?

Of moet ik de zweep er ook nog eens bijhalen
quote:smart79 schreef op 29 december 2009 @ 16:15:

[...]

Huishouden, ik moet nog wat deuren schilderen, heb na 4 maanden nog steeds geen baan gevonden en heb vandaag nog geen sollicitatie geschreven, geen zin om straks te koken enz.

Kies één ding.

En doe dat.

Vandaag nog.

Ik stel voor in ieder geval één brief/mail met sollicitatie de deur uit.

Kom op!

TRAPPPPPPPPPPPPPPP *met stalen neus*
Aliquando et insanire lucundum est
sjongejonge weer zo;n niksnut die de hele dag maar op het forum zit. En maar roepen dat ze zo'n echt leven hebben. Uhu my ass. Lekker leven hoor... op het forum
Als je je zo rot voelt dat je niets doet zet dan je standaarden laag en de kookwekker op 15 minuten. Dwing jezelf even 15 minuten de handen uit de mouwen te steken en even driftig aan de slag te gaan (verfspullen voor morgen klaar zetten, zoeken naar vacature waar je morgen een brief voor gaat schrijven,beginnen met koken, als een razende een kamer opruimen zoiets). Kwartier is zo voorbij en dan ben je weer up en running.

Ga ik zelf ook ffkes doen!
Schop!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
gewoon lekker onder een deken liggen de komende drie maanden, dat wil ik ook. Alleen maar oprah kijken
zoek een site op over huishoudtips. Wedden dat je de helft nog niet kende, je een nog slechtere huisvrouw voelt en er meteen een paar wilt uitproberen?
quote:kaatje_85 schreef op 29 december 2009 @ 16:17:

*trekt legerkistjes aan*

BUKT U MAAR!!

*KATSJONG!!!!* dat was een megaschop, beter zo?

Of moet ik de zweep er ook nog eens bijhalen

AUW!!!

Dat is beter! Thanks!
quote:ladiosa schreef op 29 december 2009 @ 16:23:

zoek een site op over huishoudtips. Wedden dat je de helft nog niet kende, je een nog slechtere huisvrouw voelt en er meteen een paar wilt uitproberen?Het erge is dat ik een huishoudster had... tot ik mijn baan kwijt raakte. Ben dus gewoon een verwend nest.
Hulk geeft smart79 zo'n harde schop dat ze in de kast waar de schoonmaakmiddelen staan beland, en nou aan de gang huppakee, (hulk wrijft over voet, deed erg zeer)
quote:smart79 schreef op 29 december 2009 @ 16:25:

[...]

Het erge is dat ik een huishoudster had... tot ik mijn baan kwijt raakte. Ben dus gewoon een verwend nest.

Hahahaha, ken u zelve.

Tja ik was eigenlijk van plan om aardig te blijven, anders zou ik dingen zeggen als:

Geen baan én niks aan het huishouden doen? Hoe herkenbaar, mij maakte het compleet lamgeslagen en ik voerde niets meer uit. Gelukkig heb ik nu al weer een tijd werk.

Shit, nu lukt het me nog niet om er onaardig over te doen.

Ok, wacht:

Tsjeeesis mensch! Ga eens wat doen met die luie reet van je. Als je dan zo nodig moet parasiteren omdat je geen baan kunt houden, ga dan in ieder geval je hok schoonhouden. Straks heb je weer werk en ga je lopen klagen dat je nog zooooveel moet doen thuis en er geen tijd voor hebt. En wat is de volgende stap? Maar niet meer douchen omdat je je dan van de bank af moet hijsen? Tsjongejonge, hou op met zeiken op een forum en doe wat, scheelt je ook weer geld voor de sportschool want dan krijgt je hele lichaam beweging in plaats van dat je straks afgekeurd wordt vanwege overbelaste vingers!

Genoeg schop zo?

FYI, ik meen t niet hoor, ik ken het heel goed: Ik wil dit en dat gedaan hebben, ik ga het straks doen, oh nu is het te laat, ik doe het morgen wel. Nog even kijken of ik mail heb, na dit kopje koffie ga ik echt beginnen...
quote:hulk schreef op 29 december 2009 @ 16:33:

(hulk wrijft over voet, deed erg zeer) En ik maar denken dat ik een zachte kont heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven