schuimrubber stinkt, hoe schoon te maken?
dinsdag 22 juni 2010 om 18:43
dinsdag 22 juni 2010 om 18:47
Ik heb mijn schuimrubberen matras destijds gewassen, dat ging prima, maar dat gaat met een hele bank waarschijnlijk lastig. Heb je toevallig een stoomreiniger? Ik denk dat reinigen met stoom al verschil kan maken, eventueel met wat strijkwater in het stoomwater. En anders febrese of oust erop spuiten. Parfum zou ik niet doen, dan krijgt je een hele gore mix (en die parfum is dan voor eeuwig voor je verpest - ik spreek uit ervaring )
dinsdag 22 juni 2010 om 19:26
quote:sassafras schreef op 22 juni 2010 @ 19:11:
Ben bang dat een bank die echt doorrookt is, zal blijven stinken. Net als auto's waar in gerookt is.
In mijn eerste auto is gerookt en die stank is er gewoon uit gegaan. Het duurde alleen "even".
Hier in huis idem dito trouwens, de nicotinewalm in de hoeken was donkerbruin. Gewoon váák gelucht. Is ook helemaal weg nu.
Ik zou zeggen.... stug door blijven luchten. Of nieuw schuimrubber erop natuurlijk.
Ben bang dat een bank die echt doorrookt is, zal blijven stinken. Net als auto's waar in gerookt is.
In mijn eerste auto is gerookt en die stank is er gewoon uit gegaan. Het duurde alleen "even".
Hier in huis idem dito trouwens, de nicotinewalm in de hoeken was donkerbruin. Gewoon váák gelucht. Is ook helemaal weg nu.
Ik zou zeggen.... stug door blijven luchten. Of nieuw schuimrubber erop natuurlijk.