Show je kerstboom/kerstversiering! 2018

05-12-2018 17:01 321 berichten
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb geen dergelijk topic kunnen vinden.

Het leek me wel leuk om met elkaar te delen wat voor kerstboom iedereen heeft staan, of eventuele andere kerstversiering. Ik haal zelf altijd weer inspiratie uit andermans versiering voor het jaar erop, of om het bij mezelf nog wat aan te vullen! :heart:

Ik hoop niet dat ik perongelijk een dubbel topic aanmaak!
iones schreef:
11-12-2018 19:30
Wat voor kerstservies heb je? Ik ben gek op kerst en op serviezen! Een kerstservies is leuk!
Ik heb geen heel servies, maar losse schalen en borden van Villeroy & Boch. En ook een koekjestrommel, mok, suikerpot en een stel beeldjes, huisjes en een muziekdoos waar kaarsjes in kunnen. Ik zal morgen even kijken of ik een goede foto kan maken bij daglicht :)
Alle reacties Link kopieren
Drackie wat een prachtige boom :love:
Been there, done that, got the T-shirt.
lollypopje schreef:
11-12-2018 18:19
HEMA heeft ook leuke ballen. Ik heb de lama 😍
Die lama is echt geniaal. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
12-12-2018 06:48
Ik heb geen heel servies, maar losse schalen en borden van Villeroy & Boch. En ook een koekjestrommel, mok, suikerpot en een stel beeldjes, huisjes en een muziekdoos waar kaarsjes in kunnen. Ik zal morgen even kijken of ik een goede foto kan maken bij daglicht :)
Oh mooi! Ik heb daar kerstballen van! Ik vermoed ook dat ik weet hoe jouw servies er uit ziet.

Zelf gebruik ik voor feest of kerst altijd de seltmann weiden Theresia rood servies dat ik van mijn moeder gekregen heb.
Ik heb mijn lamp met de glazen ballen afgemaakt:
Afbeelding

En nog een sfeerfoto met de kaarsen in de avond en de boom op de achtergrond:
Afbeelding

En door die foto besef ik me dat hysterische decoratie ding van mijn deur is gevallen.. iemand goede tips om dat vast te plakken zonder dat ik straks de verf mee van mijn deur trek?
Alle reacties Link kopieren
Thanks Cateau en Apatura! Het duurde even, maar ik ben nu zelf ook redelijk tevreden. Mijn boom is dit jaar een stuk groter, dus heb ik ook een stuk meer versiering en lampjes nodig (en bovendien is een boom optuigen van ruim 2 meter ook nog een hele klus, zeker als je er niet omheen kunt lopen om de lampjes erin te hangen). Maar het is gelukt!
Drackie schreef:
12-12-2018 19:29
Thanks Cateau en Apatura! Het duurde even, maar ik ben nu zelf ook redelijk tevreden. Mijn boom is dit jaar een stuk groter, dus heb ik ook een stuk meer versiering en lampjes nodig (en bovendien is een boom optuigen van ruim 2 meter ook nog een hele klus, zeker als je er niet omheen kunt lopen om de lampjes erin te hangen). Maar het is gelukt!
Dat lijkt me zo tof he, om een boom van 2m te hebben, dat je gewoon een krukje nodig hebt om goed bij de bovenkant te komen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Nog maar eens proberen.... Als ik op voorbeeld klik dan lijkt ie het te doen (en ach, zo kom ik vanzelf op de 200 posts en kan ik hopelijk snel gewoon plaatjes plakken.... ;-) )
darkcrystal wijzigde dit bericht op 12-12-2018 20:09
Reden: Nee dus, ook hier weer geen linkje zichtbaar...... Zucht....
0.56% gewijzigd
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Gewoon de link kopiëren en dan rechtermuisknop en dan plakken.
Kerstservies :)

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gisteren nog staan draaien bij een handgemaakte kerstbal van 25 euro. Maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik heb namelijk een boef in huis.
Afbeelding
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
In 20 seconden een kerstboom optuigen? Het kan!

https://twitter.com/Heineken/status/1072843111422930944
Whomi schreef:
13-12-2018 12:51
Kerstservies :)

Afbeelding

Afbeelding
Die huisjes! :flirting:

Leuk kerstservies ook. Ik kom wel eens wat tegen waarvan ik denk, ach wat mooi.. maar glazen of borden kopen om 2 dagen per jaar te gebruiken staat me toch een beetje tegen. Als ik meer geld zou hebben zou dat waarschijnlijk minder zijn zeg ik ook meteen. :proud:
YellowLemon schreef:
13-12-2018 18:36
Die huisjes! :flirting:

Leuk kerstservies ook. Ik kom wel eens wat tegen waarvan ik denk, ach wat mooi.. maar glazen of borden kopen om 2 dagen per jaar te gebruiken staat me toch een beetje tegen. Als ik meer geld zou hebben zou dat waarschijnlijk minder zijn zeg ik ook meteen. :proud:
ik gebruik het niet eens :facepalm: het staat hier zo’n 6 weken in de kast rond kerst en daarna gaat het weer naar zolder :mrgreen: heel soms gebruik ik een schaal of mok en ik heb ook eens een brunch gedaan met kerst en dan gebruik ik wel dit servies voor de broodjes, vleeswaren, suikerpotje enz. Maar echt ervan eten niet, alleen serveren dus soms :)
Cateautje schreef:
13-12-2018 12:01
Gewoon de link kopiëren en dan rechtermuisknop en dan plakken.
https://postimg.cc/cKQWX3Xx

Even kijken of het lukt.
Als de foto niet te zien is: afgezaagde Nordman, volgeladen met wit, goud, rood. Grote gouden ster bovenop. Met veel snoeperij erin, roodwitte zuurstokjes, chocokransjes, rode kersenbonbons.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
13-12-2018 18:14
In 20 seconden een kerstboom optuigen? Het kan!

https://twitter.com/Heineken/status/1072843111422930944

:proud:
Die boys mogen ook wel even bij mij langskomen. Voor de lampjes, want daar heb ik ruzie mee.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Serengeti schreef:
13-12-2018 19:22
:proud:
Die boys mogen ook wel even bij mij langskomen. Voor de lampjes, want daar heb ik ruzie mee.

Wel heel slim om de kerstboom te draaien. Daar moet je maar opkomen. :idee:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
13-12-2018 19:24
Wel heel slim om de kerstboom te draaien. Daar moet je maar opkomen. :idee:

Ik moet maar ergens zo'n autoband op de kop tikken. Morgen even langs de sloper.... |-)

Je hebt een gezellige boom Julia!
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Darkcrystal schreef:
12-12-2018 20:09
Nog maar eens proberen.... Als ik op voorbeeld klik dan lijkt ie het te doen (en ach, zo kom ik vanzelf op de 200 posts en kan ik hopelijk snel gewoon plaatjes plakken.... ;-) )

Wat raar Darkcrystal!
Misschien dat je de link naar mij (of iemand anders) kunt pb-en. Misschien lukt het mij wel. Al kan ik niets beloven, want ik forum mobiel en ben ook niet altijd even handig. Maar ik kan in principe wel plaatjes plakken. :-]
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Julia10 schreef:
13-12-2018 19:19
https://postimg.cc/cKQWX3Xx

Even kijken of het lukt.
Als de foto niet te zien is: afgezaagde Nordman, volgeladen met wit, goud, rood. Grote gouden ster bovenop. Met veel snoeperij erin, roodwitte zuurstokjes, chocokransjes, rode kersenbonbons.
Afbeelding
Julia10 schreef:
13-12-2018 19:19
https://postimg.cc/cKQWX3Xx

Even kijken of het lukt.
Als de foto niet te zien is: afgezaagde Nordman, volgeladen met wit, goud, rood. Grote gouden ster bovenop. Met veel snoeperij erin, roodwitte zuurstokjes, chocokransjes, rode kersenbonbons.
Leuk, vooral die witte pluizige ballen! :heart:
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
13-12-2018 14:09
Gisteren nog staan draaien bij een handgemaakte kerstbal van 25 euro. Maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik heb namelijk een boef in huis.
Afbeelding
:rofl: dat plaatje...kostelijk! En o zo herkenbaar...maar onze klootzakjes gedragen zich eigenlijk boven verwachting. Er is er wel een die sliertjes uit de boom trekt en opeet..die vind ik dan weer gevlochten door een drolletje..Dus de sliertjes maar uit de boom gehaald..
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
13-12-2018 20:25
:rofl: dat plaatje...kostelijk! En o zo herkenbaar...maar onze klootzakjes gedragen zich eigenlijk boven verwachting. Er is er wel een die sliertjes uit de boom trekt en opeet..die vind ik dan weer gevlochten door een drolletje..Dus de sliertjes maar uit de boom gehaald..

Katten en kerstversiering: :lol:

https://youtu.be/Vl6hOdYG1yE
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
RockOla schreef:
13-12-2018 20:25
:rofl: dat plaatje...kostelijk! En o zo herkenbaar...maar onze klootzakjes gedragen zich eigenlijk boven verwachting. Er is er wel een die sliertjes uit de boom trekt en opeet..die vind ik dan weer gevlochten door een drolletje..Dus de sliertjes maar uit de boom gehaald..
De huidige status hier is dat ik 10x per dag naar de kerstboom ren en dat mijn nieuwe buurvrouw straks denkt dat ik een vervelend kind heb waar ik de hele dag alleen maar naar gil. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Serengeti schreef:
13-12-2018 20:27
Katten en kerstversiering: :lol:

https://youtu.be/Vl6hOdYG1yE
:rofl: Fantastisch!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven