Show je kerstboom/kerstversiering! 2018

05-12-2018 17:01 321 berichten
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb geen dergelijk topic kunnen vinden.

Het leek me wel leuk om met elkaar te delen wat voor kerstboom iedereen heeft staan, of eventuele andere kerstversiering. Ik haal zelf altijd weer inspiratie uit andermans versiering voor het jaar erop, of om het bij mezelf nog wat aan te vullen! :heart:

Ik hoop niet dat ik perongelijk een dubbel topic aanmaak!
Alle reacties Link kopieren
Laatste poging, kijken of het met de tip van Cateau wel lukt....

https://postimg.cc/ts7pPps4

Serengeti, ik ben wel benieuwd naar jouw oranje boom, jij zou hem vorig weekend opzetten, toch??

Wat betreft de katten... Onze dames liggen erg graag onder de boom, maar hebben verder helemaal geen interesse in de ballen of glitters. Alleen bij het opzetten van de boom vindt de jongste het snoer met lichtjes wel leuk om achteraan te gaan zolang ik er nog mee bezig ben. Zodra het hangt, is de interesse over.
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat is nou een prachtige symmetrische boom. Mooie kleur ook.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger moesten we onze tijger wel regelmatig uit de boom plukken.... Hoorde je ineens geritsel om dan op ooghoogte dit schattige koppie aan te treffen:
https://postimg.cc/YGkL3vKH

:love:
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Darkcrystal schreef:
16-12-2018 14:42
Vroeger moesten we onze tijger wel regelmatig uit de boom plukken.... Hoorde je ineens geritsel om dan op ooghoogte dit schattige koppie aan te treffen:
https://postimg.cc/YGkL3vKH

:love:

Die schuldige blik ook altijd hè. :biggrin: Ze weten dondersgoed dat het niet mag.
Alle reacties Link kopieren
Daar kun je zo een kerstkaart van maken! :heart:
Darkcrystal schreef:
16-12-2018 14:36
Laatste poging, kijken of het met de tip van Cateau wel lukt....

https://postimg.cc/ts7pPps4

Serengeti, ik ben wel benieuwd naar jouw oranje boom, jij zou hem vorig weekend opzetten, toch??

Wat betreft de katten... Onze dames liggen erg graag onder de boom, maar hebben verder helemaal geen interesse in de ballen of glitters. Alleen bij het opzetten van de boom vindt de jongste het snoer met lichtjes wel leuk om achteraan te gaan zolang ik er nog mee bezig ben. Zodra het hangt, is de interesse over.
Jaaaa, gelukt!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-12-2018 14:44
Die schuldige blik ook altijd hè. :biggrin: Ze weten dondersgoed dat het niet mag.
Inderdaad! En dan moet je vooral zelf héééél rustig blijven, zodat ze niet ineens van schrik de boom uitspringt en alsnog de hele boom omlazert! :P
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de tip Cateautje, ik ben nu eenmaal niet zo handig met dit soort dingen... maar heb nu wel mooi de 200 posts gehaald en kan nu dus eindelijk plaatjes plakken! :biggrin: :cheer2:
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik ben superjaloers op jouw oranje boom Darkcrystal. En je hebt zoveel mooie oranje ornamenten! :flirting:
Ik heb dit jaar niets oranjes kunnen scoren helaas. Dus moest het doen met mijn oude versieringen.

Heb nét deze foto gemaakt. En hoop nu dat het mij ook zal lukken....

Afbeelding
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Serengeti, de piek komt me bekend voor! ;-) Mooie vorm boom ook trouwens. Ik vind het altijd moeilijk om een mooie echte boom te vinden (heb ook niet het geduld om hier uitgebreid naar te zoeken), dus daarom maar gekozen voor een nepper....

Dit jaar is oranje inderdaad niet 'in', dus ook weinig nieuws gekocht. Vorig jaar wel wat mooie dingen kunnen kopen bij de Intratuin en van Cranenbroek, maar ook daar dit jaar alle kleuren behalve oranje...
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Darkcrystal schreef:
16-12-2018 15:13
Mooi Serengeti, de piek komt me bekend voor! ;-) Mooie vorm boom ook trouwens. Ik vind het altijd moeilijk om een mooie echte boom te vinden (heb ook niet het geduld om hier uitgebreid naar te zoeken), dus daarom maar gekozen voor een nepper....

Dit jaar is oranje inderdaad niet 'in', dus ook weinig nieuws gekocht. Vorig jaar wel wat mooie dingen kunnen kopen bij de Intratuin en van Cranenbroek, maar ook daar dit jaar alle kleuren behalve oranje...

Ik heb een blauwspar en kaal ziet ie er best treurig uit. En veel takken zijn best slap. Maar opgetuigd ziet het er wat beter uit. Al konden veel takken geen echte ballen dragen, helaas.

Ik doe ook ieder jaar een zoektocht naar oranje kerstversiering. Dit jaar dus niets gezien, zelfs niet in de kringloop.
Wel heb ik deze tijger gescoord. Die mocht ik wel kopen van mezelf omdat er toch ietsjes oranje zit in de print van de tijger. ;-D
(Ik krijg 'm trouwens niet staand...)

Afbeelding
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Darkcrystal schreef:
16-12-2018 14:51
Dank je wel voor de tip Cateautje, ik ben nu eenmaal niet zo handig met dit soort dingen... maar heb nu wel mooi de 200 posts gehaald en kan nu dus eindelijk plaatjes plakken! :biggrin: :cheer2:
Graag gedaan hoor.

Je hebt een mooie boom!

Plaatjes plakken is het leukste dat er is. :-)
Alle reacties Link kopieren
https://i.postimg.cc/jSqH3wcH/336-F11-D ... 5397-C.jpg

Nou ik hoop dat het gelukt is. Heb geloof ik nog nooit een plaatje geplakt (misschien mag ik dat ook nog niet eens :-o ) maar ik raakte helemaal geïnspireerd door al jullie mooie bomen.

Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vond dit jaar. We hebben voor het eerst sinds, ik denk wel 15 jaar, een echte boom. Ja, veel mooier en ruikt lekker enzo, maar het fijne van zo’n neppe is dat je gewoon zo’n tak effe lekker kan ombuigen als dat beter uitkomt :biggrin:
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ook al zo'n mooie grote Witchy. Gaaf hoor! :thumbsup:
En leuk dat je na zo'n 15 jaar weer een echte in huis hebt. :-]
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Probeer een foto te uploaden, maar werkt niet.
Link plakken wel, maar dan kan je ook meteen álles van me zien op photobucket.

Dus maar niet.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn, na een paar jaar, de vogels in de boom vervangen door ballen. Kleuren: heel licht blauwig groen, kersenrood bramenrood en goud.
Afbeelding
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
en hier flikkert alles steeds naar beneden dat ik er schijtziek van word.
Alle reacties Link kopieren
en ik vind die grote knuffel onderin die boom maar raar, of heb je een klein kindje?

ik vind die regenboogboom heel mooi
en ook die oranje bomen en die zoals hierboven.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een witte boom
en ik wil die roze boom die iemand anders hier heeft, maar dan nog groter.
de voortuin is hier ook helemaal versierd met geknipper en geflikker in de kleuren rood, groen, blauw en wit licht. ook zo'n hert met lampjes enzo.
geen foto ivm herkenbaarheid. dit is eigenlijk al teveel info
Ik loop een beetje achter met reageren, maar wat tof dat er weer zoveel mooie bomen gepost zijn! Leuk om naar te kijken nu ik niet kan slapen.
rozamunda schreef:
17-12-2018 23:43
en ik vind die grote knuffel onderin die boom maar raar, of heb je een klein kindje?

ik vind die regenboogboom heel mooi
en ook die oranje bomen en die zoals hierboven.
Nee ik woon alleen, ben een volwassen kind. :blob:
Alle reacties Link kopieren
o dan mag het ook!
Ik vond mijn boom nog wat te leeg, heb er 100 rode ballen bij gekocht, bij de kringloop voor 5 ct per 2.

Echt geweldig hoeveel kerstspullen je daar kan kopen voor weinig. Heel blij mee.

Heb ook een oud Dolce & Gabbana parfumflesje van mij in de boom gehangen, omdat ik het flesje zo kerstig vind.

Afbeelding
duet schreef:
15-12-2018 20:35
Onze vaste kerstboomboer had briefjes in de brievenbus gedaan: hij verkocht dit jaar tussen 3 december en 17 december. Hij stopt dus ruim een week voordat het kerst is. Daarom vorig weekend de boom wel al gehaald, maar vandaag pas opgezet.
O, dat is hier vast ook zoiets. Dan maar naar de wat verder weg gelegen verkoper. Die verkoopt nog wel zag ik.
Ik hou totaal niet van kerst. Ben allergisch voor kerstboomnaalden maar mijn kinderen willen perse geen nep boom.
Dus ben ik van de week een echte gaan halen. Heel mijn lijf onder de bultjes en mijn auto vol modder.
Maar hij staat.
Ketststalletje eronder en een klein ketstdorpje.
Versieringen is een bijeengeraapt zootje.
Hell no dat ik elk jaar een ander thema of kleur ga doen. Of nog erger: 2 of meer bomen.
Wat een gedoe!
Ik wil wel een foto plaatsen maar ik weet niet hoe?
Afbeelding[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven