Shutters in nieuwe. huis

23-07-2013 00:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wil graag shutters zetten in mijn nieuwe huis ...ik vind ze erg handig maar ze zijn bv bij de praxis heel duur....Heeft er iemand een goedkopere site bv waar je die kan bestellen?
Handig? Die dingen gaan toch naar binnen open? Of moet je de hele dag door spleten gluren?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik denk dat ze bij praxis tov interieurzaken al erg goedkoop zijn. Marktplaats?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik hoor daar geen goede verhalen over.

Luxaflex kan nog omhoog, shutters niet.
En 'handig' zijn ze idd niet, het zijn best ondingen waar je heel snel klaar mee bent verwacht ik. Omdat ze namelijk het tegenovergestelde van handig zijn. Let ook op je ramen. Met shutters zijn naar binnen openende ramen gewoon echt onhandig. Want die kunnen niet open met de shutters ervoor. Idem met kiepramen.
Bij kwaliteits zaken rekenen ze al vaak 199 de vierkante meter (ongeveer een raam). En dat zijn de goedkoopste. En op maat. Die van de praxis zijn een paar standaard maten die wellicht niet eens passen op jouw ramen. In deze zou goedkoop duurkoop zijn denk ik. Maar mijn keuze zou het echt niet zijn.
Ze zijn echt ontzettend mooi, maar praktisch dan weer net niet. Als je licht in je huis wil geen goed idee, maar als je huis al licht genoeg is, is het wel enorm sfeervol. Zorg er vooral voor dat er niet gerookt wordt binnen want het is 'n klerenklus om ze schoon te moeten maken. Nee, ik heb ze zelf niet maar m'n vriendin is verhuisd naar 'n woning waar de vorige eigenaar ze had laten hangen.

Denk dat je bij de Praxis e.d. de goedkoopste prijzen hebt.
quote:Madderijn schreef op 23 juli 2013 @ 07:00:

Ik hoor daar geen goede verhalen over.

Luxaflex kan nog omhoog, shutters niet.

Nou luxaflex is nog 'n paar graden erger. Wat 'n vieze rommel is dat! Zo lelijk en zo rommelig omdat het van zacht materiaal is.

Shutters zijn gewoon luikjes van pakweg 50 cm breed die je naar binnen toe open kunt zetten als je ramen wil zemen of licht wil hebben.
Meid, Praxis is goedkoop, ik denk dat je je wensen moet bijtellen, want praxis ed. Is dus al goedkoop, wel duurkoop want die gaan niet zo lang mee als de speciaalzaak.

Goedkope oplossing is houten luxaflex.

Ikea of zo.

Want de echte Luxaflex zijn ook niet te betalen.
Wij wilden ook voor shutters gaan. Toch niet gedaan, omdat als je ze openklapt, dit erg onhandig is. En het veel lichtval wegneemt.

Wij hebben nu Luxaflex Megaview. Ik ben er super blij mee. Ik ga er wel wekelijks langs met een plumeau, omdat ik geen stoflaag erop wil hebben.

Houten brede witte luxaflex (neppert) heeft een kennis. Daar vond ik de kwaliteit slecht van. Je kan nog steeds naar binnen kijken als je ze dicht hebt en het is donker buiten en binnen licht. En de verticale stoffen band, vind ik ook lelijk.
Echte Luxaflex zijn niet heel duur hoor. Je had laatst een aanbieding vierde gratis. En als je shopt via internet krijg je goede aanbiedingen. Daarbij worden de Luxaflex precies op maat gemaakt in de fabriek.

http://www.zonweringvoordelig.nl/ (bijvoorbeeld, maar meestal gaat de plaatselijke dealer ook wel mee met de prijs)
Gewoon naar de kwantum gaan. Daar heb je luxaflex achtige dingen die er uit zien als shutters. Zijn brede "plankjes" van 5 cm breed, en makkelijk schoon te maken want kunststof. Kost niet veel, en toch de uitstraling van shutters.
De Luxaflex die wij wilde op ons keuken raam ( 1.50/1.80) was ruim 500.-

Dat vond ik voor 1 Luxaflex toch echt wel duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven