Slappe douchestraal, en te heet

09-08-2017 20:34 26 berichten
We zijn pas verhuisd en hebben wat problemen met de douche. De thermostaatkraan (is ook een badkraan, kan je omzetten met een pinnetje), is ook een beetje aparte, in ieder geval niet zo'n standaard met temperatuurknop.

De straal is best wel zacht, als je een hardere straal wil kan je hem alleen heter zetten. Het is dus kiezen tussen een aangename temperatuur met een laffe straal, of een goede straal en te heet water. (Wat ik vreemd vind, je zou het andersom verwachten, te weinig water bij hogere temperatuur)

We hebben de douchekop van het oude huis meegenomen, dus daar kan het niet aan liggen. De cv-ketel is een jaar oud, dus dat lijkt me ook in orde.

Zou het dan een gevalletje waterdruk zijn waar niet veel aan te doen valt? (voordat we voor niks een nieuwe thermostaatkraan erop zetten).
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je in een gebied woont met kalkrijk water, maar dat kan het ook zijn. Toen wij verhuisd waren, moest er iemand komen om de leidingen te ontkalken, want er kwam geen water meer uit de kraan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven