Slechte huisvrouwen

31-03-2011 12:39 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals ik, hangen dus op dinsdag de was buiten op, constateren op woensdag dat de was nat is geregend en denken op donderdag een keer na over wat er met die was moet gebeuren.

Moet ik het nu nog een keer wassen, of kan ik het gewoon in de droger gooien? Dank u.
heerlijk topic dit! ben zelf niet echt een slechte huisvrouw, maar heb af en toe zoooo totaal geen zin. en een topic zoals deze zorgt ervoor dat ik toch weer even 2 wassen weggevouwen heb en de wc schoongemaakt heb. soort van inspiratie dus.
Inspiratie niet echt, maar al schrijvende wat er hier slingerde en toen ontdekken dat je alleen de voorkamer en eettafel hebt gehad en dan al een hele lange lap tekst heb staan, is wel een goede reden om dan toch maar te gaan opruimen.

Eerste gedeelte afwas gedaan (na eerst alles te hebben verzamelt en gespoeld). Die staat nu op te drogen en dan komt de tweede etappe.

Zooi verzamelt die naar boven moet (al is de kans vrij groot dat de tas met zooi boven ergens terecht komt en blijft staan waar hij staat tot iemand iets zoekt, maar dat kan ook pas over een week of zes zijn).

Wasmachine laten spoelen zonder was (de was hiervoor gaf rood af, dus voor de zekerheid) en de te wassen was uitgesorteerd en klaargelegd. Nu nog in de machine doen zo meteen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven