smoothiemaker

29-10-2010 23:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

de titel zegt het eigenlijk al. Ik wil een smoothiemaker kopen en vroeg mij af of jullie tips hebben waar ik op moet letten of dat jullie misschien wel een goed merk weten?
Met de Kitchen Aid kan je echt heel veel, het is gewoon een fijn en robuust apparaat. Qua vermogen kan hij veel aan, het lijkt mij dus dat 550 watt genoeg is.
Ik zag ook dat ze een rvs kitchenaid hebben ... die vind ik mooier denk ik dan de standaard zwarte. Wel veel geld maar als ik iets koop, dan koop ik liever iets goed en moois wat kan pronken op mn aanrecht dan iets wat 100 euro (nouja als we dan toch eerlijk zijn 150 ) goedkoper is en ik in een keukenkastje moet opruimen omdat ie niet zo mooi is (praktisch gezien heb ik ook totaal geen ruimte meer in kastjes )
Hier ook een Kitchen Aid (een witte ). Ben er tevreden over. We hadden hiervoor een Princess, deed het ook heel goed. Die heb ik per ongeluk gesloopt, en weer een Princess gekocht. Was een barrel, en nu dus een KA.Schoonmaken vind ik wel altijd even vervelend, maar hij maalt alles heel goed klein. Je krijgt echt een romige smoothie zeg maar. Wel zorgen dat je altijd genoeg vloeistof (water) erbij doet.
Neem er vooral een die ijs aan kan. De mijne bleek dat toch niet te kunnen maar dat merkte ik pas toen er een steekvlam uitkwam en alle stoppen doorsloegen...
O eeka, auch! Nare verrassing was dat! Ik wil sowieso 1tje die ook ijs kan crushen. Ik zie t een beetje als een investering voor de toekomst...nu crush ik nooit ijs maar ik kan me zo voorstellen dat als ik zo'n ding heb, ik ook vaker cocktails enzo zou maken.

@ Sunny: genoeg vocht toevoegen zoals water? Ik neem aan dat ik wel gewoon een banaan, appel en kiwi in kan doen en dat even laten draaien voor een lekkere sap of moet daar dan ook iets van vocht bij?

Hele domme vragen maar ik ben nog een blendermaagd
Mijn RVS van Princess draaide alles niet goed rond en lustte ook geen ijsblokjes, uiteindelijk brandde de motor door. Ik heb nu een plastic merkloze blender van 17,95 en ja hoor, die doet het boven verwachting.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven