Snel een woning

31-03-2010 18:08 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Kan iemand mij advies, websites, tips, telefoonnrs geven om snel aan een betaalbare woning in den haag tekomen.

Voor 2 personen, liefst geen heeeeele hoge bedragen kwa bemiddeling etc.

Ik denk zelf aan 550 euro ex voor een 2 a 3 kamer appartement.

Wie o wie
Ohja wel graag gestoffeerd, dus bijv met laminaat door de hele woning
Als het snel moet wil het nog wel eens helpen je eisen wat bij te stellen.
Snél, een 2 a 3 kamerwoning, in Den Haag en gestoffeerd.

En dat voor max 550 euro....

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk niet dat je verwachtingen heel reeel zijn.
grappenmaker. Vergeet het maar. Dus of een hok, niet gestoffeerd, of de huur verdubbelen.
per maand ja... 550 a 600 exclusief..en eisen hebben we nauwelijks..ja 1 woon en 1 slaap kamer..en eigen keuken douche toilet.

Ik bedoel met dit bedrag de huur..begrijp wel dat er borg bij komt kijken...

die reacties af en toe
en die woningen zijn er wel maar reageer vaak weer telaat..mensen zitten er bovenop...
Geen suggesties, ik wens je wel heel veel succes, want het lijkt me een redelijk onmogelijke opgave
Ik bedoel exclusief mensen dus daar komt nog 150 bij he...

jezus wat een reacties..en grappenmaker nee ik bedoelde het serieus..zit in een benarde situatie..,maar laat maar..
Ja, dat je het niet over de electrarekening hebt was wel duidelijk. 550 voor een gestoffeerde woning voor 2-3 personen in die regio is niet haalbaar als het SNEL moet.
Moet het per se Den Haag zijn? In bijv. Rotterdam lukt het wel voor die prijs. Is maar 20/ 25 min met de trein...

En anders.... marktplaats misschien? Of gedulde hebbe, er komt wel iets voorbij een keer, als je goed zoekt.

Succes!
150 erbij waarvoor?

Gas, water, licht?
Als je in een benarde situatie zit heb je wellicht recht op urgentie. Ga naar de woningbouwvereniging en vraag het aan. Dan is de kans stukken groter dat je een woning vind binnen redelijke termijn. Voorzien van laminaat kun je denk ik echt vergeten.
Maar je snapt toch zelf ook wel dat je voor dat bedrag redelijke eisen hebt en dat huurhuizen niet zomaar voor het oprapen liggen? Zelfs in mijn middelgrote (om maar niet te zeggen: klein) provinciestad moet je goed zoeken!
Zo hoog zijn de eisen niet hoor. Hier, gelijk de eerste:

klik
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Een bekende van mij huurt een hok, huiskamer 16 vierkante meter, slaapkamer 8 vierkante meter en een badkamer van 4 vierkante meter. Kale huur 600 euro. En was niet gestoffeerd. Is ook niet eens een woning maar een gedeelde woning, woont dus samen met vier andere "gezinnen" en deelt de keuken.
Die is al weg Bruja.
quote:Bruja78 schreef op 31 maart 2010 @ 18:19:

Zo hoog zijn de eisen niet hoor. Hier, gelijk de eerste:

klikIk begrijp uit die advertentie dat het om twee kamers gaat, van samen 35m2? (als in; soort van studentenhuis) Of kijk ik nu verkeerd?
En de bemiddelingskosten voor dat soort woningen bedragen ook nog eens een kleine 600 euro. Plus borg van 1 maand huur. Mag je voor de eerste maand 1800 neertellen.
Nee Hanneke, dat zie je goed. Ik gok gezamelijke opgang, gezamelijke keuken, en gezamelijke badkamer met de andere bewoners.
ohw, al weg, hmmm...

En ja idd, dan krijg je wel een hok van 35m2. Er staat wel mere op die site, maar verwacht er geen mooi appartement voor.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:midnight01 schreef op 31 maart 2010 @ 18:16:

Ik bedoel exclusief mensen dus daar komt nog 150 bij he...

jezus wat een reacties..en grappenmaker nee ik bedoelde het serieus..zit in een benarde situatie..,maar laat maar..

Dat kan zijn en dat is naar voor je, maar je eisen zijn nogal hoog. Je zoekt in Den Haag, niet in lutjeboerweksel he?

Je toon vind ik erg aanmatigend...niet terecht.

Ga eens zoeken op kamernet.nl

Als je situatie zo beroerd is is een kamer wellicht ook een optie, terwijl je zoekt naar iets beters.
Nouja, als het urgent is. Iets verder naar onderen staat trouwens een appartement voor 675. 'Iets' boven budget, maar wel een appartement dat nog niet is verhuurd. Zelf nou ik trouwens nooit via directwonen huren, volgens mij zijn die ooit nog huisjesmelker van het jaar geworden. Die bemiddelingskosten zijn absurd hoog ook.
Zie funda!

http://www.funda.nl/huur/ ... traat-123-c/omschrijving/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven