Snurken jullie katten ook?
donderdag 1 juli 2010 om 07:43
Ik kan niet slapen (veel te warm) en ben al de hele nacht op, dus mooie gelegenheid om een topic te openen over iets wat ik me nu al best een tijdje afvraag: wie heeft er hier nog meer enthousiast snurkende huisdieren?
Ik heb drie katten, en die kunnen snurken, niet normaal! Ligt dat nou aan die van mij, of doen alle katten dat?
Ik heb drie katten, en die kunnen snurken, niet normaal! Ligt dat nou aan die van mij, of doen alle katten dat?
vrijdag 2 juli 2010 om 18:28
Ik heb ook twee katten waarvan er eentje snurkt. Die ligt altijd op m'n hoofd en begint met spinnen wat langzaam overgaat in snurken. Wel een heel lief snurkje, een soort van pfieieieiew.
In elk geval een stuk schattiger dan het gesnurk van m'n vriend.
Wat ik wel minder vind is als ie dan gaat melktrappelen, word regelmatig wakker met een flinke kras op m'n wang of voorhoofd.
Ik vind de beestjes wel heel zielig met dit weer, ze liggen echt compleet knock-out.
In elk geval een stuk schattiger dan het gesnurk van m'n vriend.
Wat ik wel minder vind is als ie dan gaat melktrappelen, word regelmatig wakker met een flinke kras op m'n wang of voorhoofd.
Ik vind de beestjes wel heel zielig met dit weer, ze liggen echt compleet knock-out.
zaterdag 3 juli 2010 om 12:48
MissP: jouw kat eet kiwi?????
Ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit, gehoord van een kat die kiwi eet, hahaha.
Mijn katten eten ook de mafste dingen, ze zijn sowieso gek op erwtensoep (maar dat zijn vrijwel alle katten geloof ik) maar ik heb er eentje die dol is op patat. Paprikachippies (die minifrietjes) worden ook enthousiast ontvangen, cake, ijs en pizza ook. Opvoedkundig verantwoord bezig zijn probeer ik niet eens meer denk ik, ze krijgen bijna altijd een hapje van hetgeen ik aan het eten ben
Ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit, gehoord van een kat die kiwi eet, hahaha.
Mijn katten eten ook de mafste dingen, ze zijn sowieso gek op erwtensoep (maar dat zijn vrijwel alle katten geloof ik) maar ik heb er eentje die dol is op patat. Paprikachippies (die minifrietjes) worden ook enthousiast ontvangen, cake, ijs en pizza ook. Opvoedkundig verantwoord bezig zijn probeer ik niet eens meer denk ik, ze krijgen bijna altijd een hapje van hetgeen ik aan het eten ben
zaterdag 3 juli 2010 om 23:15
de mijne snurkt niet, maar spint. Ze valt al spinnend in slaap,. liefst boven op me en als ze in slaap valt dan is t stil.. gelukkig.
Verder kletst ze wel heel veel, net als deze 2
http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH ... re=related
Verder kletst ze wel heel veel, net als deze 2
http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH ... re=related
once upon a time called.....right now