Snurken jullie katten ook?

01-07-2010 07:43 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen (veel te warm) en ben al de hele nacht op, dus mooie gelegenheid om een topic te openen over iets wat ik me nu al best een tijdje afvraag: wie heeft er hier nog meer enthousiast snurkende huisdieren?

Ik heb drie katten, en die kunnen snurken, niet normaal! Ligt dat nou aan die van mij, of doen alle katten dat?
quote:fozziebear schreef op 02 juli 2010 @ 12:11:

Heb het aangepast Arthemis.

Mijn man snurkt alleen als hij verkouden is... (en ik ook)Ik begrijp het, ik hoor wel vaker van je-weet-wel-katers
Viva naar de knoppen.
Ik dacht dat je nu ging vragen of ik ook alleen maar snurk als mijn man verkouden is.
Een kat snurkt en de andere praat in haar slaap. Gezellig.
quote:fozziebear schreef op 02 juli 2010 @ 18:09:

Ik dacht dat je nu ging vragen of ik ook alleen maar snurk als mijn man verkouden is. Is dat zo?
Viva naar de knoppen.
Ik heb ook twee katten waarvan er eentje snurkt. Die ligt altijd op m'n hoofd en begint met spinnen wat langzaam overgaat in snurken. Wel een heel lief snurkje, een soort van pfieieieiew.

In elk geval een stuk schattiger dan het gesnurk van m'n vriend.

Wat ik wel minder vind is als ie dan gaat melktrappelen, word regelmatig wakker met een flinke kras op m'n wang of voorhoofd.

Ik vind de beestjes wel heel zielig met dit weer, ze liggen echt compleet knock-out.
Een van mijn katten snurkt zo hard dat we soms de tv harder moeten zetten.
MissP: jouw kat eet kiwi?????

Ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit, gehoord van een kat die kiwi eet, hahaha.

Mijn katten eten ook de mafste dingen, ze zijn sowieso gek op erwtensoep (maar dat zijn vrijwel alle katten geloof ik) maar ik heb er eentje die dol is op patat. Paprikachippies (die minifrietjes) worden ook enthousiast ontvangen, cake, ijs en pizza ook. Opvoedkundig verantwoord bezig zijn probeer ik niet eens meer denk ik, ze krijgen bijna altijd een hapje van hetgeen ik aan het eten ben
Mijn katten worden wild van spekkies en tortillachips.

Zó slecht. Ik vind het wel jammer dat ik ze moet teleurstellen, maar het is niet anders.
Viva naar de knoppen.
de mijne snurkt niet, maar spint. Ze valt al spinnend in slaap,. liefst boven op me en als ze in slaap valt dan is t stil.. gelukkig.

Verder kletst ze wel heel veel, net als deze 2

http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH ... re=related
once upon a time called.....right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven