Snurken jullie katten ook?
donderdag 1 juli 2010 om 07:43
Ik kan niet slapen (veel te warm) en ben al de hele nacht op, dus mooie gelegenheid om een topic te openen over iets wat ik me nu al best een tijdje afvraag: wie heeft er hier nog meer enthousiast snurkende huisdieren?
Ik heb drie katten, en die kunnen snurken, niet normaal! Ligt dat nou aan die van mij, of doen alle katten dat?
Ik heb drie katten, en die kunnen snurken, niet normaal! Ligt dat nou aan die van mij, of doen alle katten dat?

donderdag 1 juli 2010 om 08:17
Oh gelukkig, het ligt dus niet aan mijn katten... Ik vind het ook een schattig geluid, daar niet van, maar stel dat het nou niet hoort en mijn katten het eigenlijk haske benauwd hebben ofzo? Maar zo te lezen hebben wel meer forummers snurkende dieren.
Eén van mijn katten maakt trouwens ook altijd een geluidje als je haar aanraakt of als ze ergens op- of afspringt, da's ook heel grappig. Ze heeft de mute-stand nog niet ontdekt
Eén van mijn katten maakt trouwens ook altijd een geluidje als je haar aanraakt of als ze ergens op- of afspringt, da's ook heel grappig. Ze heeft de mute-stand nog niet ontdekt

donderdag 1 juli 2010 om 08:26
Ik kende trouwens een kater, en die was echt veel te dik, en die lag heel vaak te slapen op de vader van mijn vriendin. Die deed wel eens een tukje op d ebank na het eten. En dan leek het net of die vader keihard lag te snurken, maar het was die kat.
het is al jaren geleden maar als we het erover hebben moeten we steeds weer lachen.
het is al jaren geleden maar als we het erover hebben moeten we steeds weer lachen.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 1 juli 2010 om 08:29
Mijn oude rode jeweetwel kater kon (jaja kon) ook heel hard snurken zo hard dat visite zich weleens afvroeg waar dat rare geluid vandaag kwam.
Zwarte Je weet wel kater snurkt niet maar als hij lekker op je schoot ligt dan kan hij wel beginnen te kwijlen en gaat hij op zoek naar zijn moeders tit (kater is al 6)
Jongste telgje is poes en gedraagt zich ook zo, ligt niet te snurken maar trekt bijna haar roze ponnetje aan bij bedtijd.
Zwarte Je weet wel kater snurkt niet maar als hij lekker op je schoot ligt dan kan hij wel beginnen te kwijlen en gaat hij op zoek naar zijn moeders tit (kater is al 6)
Jongste telgje is poes en gedraagt zich ook zo, ligt niet te snurken maar trekt bijna haar roze ponnetje aan bij bedtijd.
donderdag 1 juli 2010 om 08:32
donderdag 1 juli 2010 om 08:35

donderdag 1 juli 2010 om 08:35
Nou en of dat mijn kat kan snurken! Mijn hemel, een mens is er niks bij. In mijn oude huis had ik een inbouwkast op de slaapkamer waar ze nogal eens inkroop om lekker op het schone beddegoed te gaan slapen. Ik heb zo vaak gehad dat ik wakker werd van het geluid en niet wist waar het vandaan kwam. Dan ging ik maar het bed uit om te kijken waar ze lag.
Ik sliep ook vaak met oordopjes in omdat ik anders niet in slaap kon komen
Aanstoten helpt ook niet. Ik moet haar echt helemaal wakker maken om het snurken te laten ophouden.
De andere katten vallen gelukkig mee. Heel af en toe snurken die.
Male, mooi verhaal! Ik zie het helemaal voor me
Ik sliep ook vaak met oordopjes in omdat ik anders niet in slaap kon komen
Aanstoten helpt ook niet. Ik moet haar echt helemaal wakker maken om het snurken te laten ophouden.
De andere katten vallen gelukkig mee. Heel af en toe snurken die.
Male, mooi verhaal! Ik zie het helemaal voor me

donderdag 1 juli 2010 om 08:41
Hallo Mastermind,
Mijn kan ook enórm snurken, ik vind dat een heerlijk geluid.
Het ras (dwergspaniel) staat er ook om bekend.
Er zijn mensen die er niet mee in één caravan kunnen slapen.
Ook wel eens het verhaal gehoord van een slapende hond in de tuin, dat de buren dachten dat er iemand een brommer aan het starten was!
En dromen doet hij natuurlijk ook : zachtjes blaffen in zijn slaap, pootjes bewegen, lippen aflikken...
Ik mag er zó graag naar kijken.
Ook wel eens het verhaal gehoord van een slapende hond in de tuin, dat de buren dachten dat er iemand een brommer aan het starten was!
En dromen doet hij natuurlijk ook : zachtjes blaffen in zijn slaap, pootjes bewegen, lippen aflikken...
Ik mag er zó graag naar kijken.

donderdag 1 juli 2010 om 09:03
Mijn hond snurkt als een oude man!! niet normaal meer! Soms dan haalt hij weer even aan en is het net of hij zijn neus mee naar binnen zuigt! Gelukkig heeft hij een hele grote neus dus zie ik dat niet zo snel gebeuren
Verder heb ik drie katten die niet snurken maar meer van die kreun en droom geluidjes maken, eentje ( van net een jaar) doet alsof hij de avondvierdaagse moet lopen, heel grappig! Verder mauwt hij ook nog in zijn slaap, trouwens dat doet hij de hele dag door.......
Verder heb ik drie katten die niet snurken maar meer van die kreun en droom geluidjes maken, eentje ( van net een jaar) doet alsof hij de avondvierdaagse moet lopen, heel grappig! Verder mauwt hij ook nog in zijn slaap, trouwens dat doet hij de hele dag door.......

donderdag 1 juli 2010 om 09:28
quote:beter laat schreef op 01 juli 2010 @ 08:41:
Hallo Mastermind,
Ik mag er zó graag naar kijken. Ja, gweldig he. Ik word dan altijd weer verliefd op 'm...
Hallo Mastermind,
Ik mag er zó graag naar kijken. Ja, gweldig he. Ik word dan altijd weer verliefd op 'm...