Spiegel boven het dressoir

08-11-2014 13:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het gezelliger maken van de woonkamer en zou graag jullie mening hebben! Op dit moment hangt er nog niks aan de muren (die zijn wit). Ik heb een dressoir staan met daar tegenover de eettafel. Ik zat te denken aan een spiegel boven het dressoir, zouden jullie deze dan even groot als het dressoir nemen of kleiner dan het dressoir? Het is geen grote woonkamer, zo'n 7 bij 4 meter. Ik zat in eerste instantie ook aan een muurpaneel voor boven het dressoir te denken, maar ik kom niet uit! Tips? Inspiratie? Het dressoir is overigens 2.20 meter .. best flink dus in mijn bescheiden woonkamer :):)

Alvast bedankt!

Voorbeeld wandpaneel: http://www.dok2.nl/access ... ndpaneel-hout-120x60-5462
Mooi! Ik zou 'm even groot nemen dat geeft een ruimtelijk effect.
Ik zou voor de spiegel gaan en dan even groot als het dressoir.
ik zou voor spiegel gaan.

als hij iets kleiner is dan het dressoir is het ook mooi.
A woman with class is timeless
Kijk je dan als je zit te eten naar jezelf in die spiegel?

Dat lijkt me namelijk heel vervelend.
quote:dubbeltje4 schreef op 08 november 2014 @ 13:42:

Dat lijkt me namelijk heel vervelend.Dat ligt natuurlijk aan de hoogte waarop je de spiegel hangt.
quote:dubbeltje4 schreef op 08 november 2014 @ 13:42:

Dat lijkt me namelijk heel vervelend.

Ja, afhankelijk van de hoogte zit je met de zijkant van je gezicht naar de spiegel toe, de stoelen staan dus niet richting het dressoir maar staan er haaks op zeg maar.

Dank jullie wel voor de inbreng tot nu toe!
Ik zou een ovale spiegel zoeken in bijna dezelfde lengte als het dressoir.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Brrr, spiegels in de woonkamer... Ik zou iets anders moois ophangen.
Het vergroot een woonkamer en weerkaatst het licht.
Kunst! Is dat geen idee, gewoon een galerie binnenlopen en eens kijken voor iets moois? Dat maakt het ook gelijk persoonlijk en eigen. Juist omdat je zegt dat er nog niks aan de muren hangt.
Grote tv!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven