Spijt van je hond?
zondag 8 juli 2018 om 20:28
Alles in kannen en kruiken, begint mijn vriend ineens te twijfelen over een hondje. Hij hoort allemaal verhalen van mensen die spijt hebben van hun/een hond. De pup zou eigenlijk deze week komen. (Wij hebben vroeger een hond gehad thuis, maar toen was ik kind). Ik ken zelf die mensen helemaal niet - met spijt. Maar mensen om ons heen blijkbaar wel. We hebben een latrelatie, de hond zou bij mij komen wonen. De kinderen kijken er erg naar uit.
Mijn vraag dus: Heb jij spijt van je hond?
Of niet echt spijt maar momenten waarop het wel erg onhandig is, een soort van spijt?
Mijn vraag dus: Heb jij spijt van je hond?
Of niet echt spijt maar momenten waarop het wel erg onhandig is, een soort van spijt?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 13 juli 2018 om 12:38
Ik heb je een PB gestuurdWhatsinaname1988 schreef: ↑10-07-2018 19:09Bedoel je met pittige rassen Staffords en pitjes? Zoja kan je mij misschien wat meer over dat pension vertellen?
vrijdag 13 juli 2018 om 13:04
Zo mee eens! Hier ook 2 jackies, mijn allerliefste en beste vriendjes. Lief speels, nog nooit chagrijnig gezien, druk, vrolijk en bovenal, gericht op de baas. Ik word zo blij van ze. Ondanks het drukke karakter zijn ze ook heel relax en slapen ze samen veel. Je hoort, ik ben dol op Jack Russels.iones schreef: ↑10-07-2018 18:32
De laatste, die zitten er veel. Staffords en consorten. En dat is nu juist de reden dat mensen uitwijken naar stichtingen.
Jack russels zijn gewoon heel speels en energiek en mensen nemen daar onvoldoende tijd voor. Ik heb er twee en die zijn heel gezeglijk. Kan ze overal mee naartoe nemen. Mensen verbazen zich altijd over hoe rustig ze zijn. En daar verbaas ik me dan weer over.
Always look on the bright side of life
zaterdag 14 juli 2018 om 18:17
Qua karakter passen ze helemaal bij mij. Lekker vinnige en speelse hondjes, heel trouw en heel trainbaar. Maar het zijn speelhondjes. Je moet er mee spelen. En dat is dus waar ik zelf behoefte aan heb en dus doe. En als je dat doet, dan zijn ze niet te druk want dan kunnen ze hun energie kwijt.
Elke hond die te druk is, kan zijn energie kennelijk niet kwijt. En dat ligt aan de baas, want die voldoet niet.
Elke hond die te druk is, kan zijn energie kennelijk niet kwijt. En dat ligt aan de baas, want die voldoet niet.