Stank uit schone was: andijvie

25-09-2010 16:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje terug vetluis in de wasmachine gehad. Dat is er gelukkig weer uit en de stank ook uit de meeste was. De meeste, want een van mijn favoriete vestjes blijkt vies ruiken. Ik heb al van alles geprobeerd, nog een keer wassen, nog een keer heet wassen, in de droger, buiten gehangen, nog een keer wassen, met azijn erbij, niets helpt... Heeft iemand de gouden tip?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
nieuw favoriet vestje zoeken?
Wasluis. (google maar)

Regelmatig je wasmachine een was op 90 graden laten draaien met een schep soda helpt.

Nog steeds niet wakker. Le-zen Jas.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Febreze er op spuiten.

Wassen met Soupline lavendel, daarmee behouden je kleren heel lang 'n frisse lavendelgeur, zelfs als je iets al 2 dagen gedragen hebt ruikt 't nog fris.
Tsja Triaspolitica, daar dacht ik ook al aan... Maar zal eerst de tip van Elninjoo maar ns proberen, das denk ik het enige wat ik nog niet gedaan heb!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Misschien een keertje naar de stomerij brengen?
De lucht wordt eerst effies erger, daarna heb je nergens meer last van.
Vraagje: waar is soupline eigenlijk te koop? ik ken het niet, alleen van het buitenland.
Ik heb 't net over de grens in Belgie gekocht (Delhaize)
quote:Bianca2612 schreef op 25 september 2010 @ 17:12:

Misschien een keertje naar de stomerij brengen?

De stomerij gebruikt alleen oplosmiddelen en een beetje speciaal zeep voor milde vlekken.

De oplosmiddelen hebben een vetoplossend vermogen en zijn zeer vluchtig. Daarom is chemisch reinigen uitermate geschikt om colberts en wol te reinigen.

Geuren en vlekken gaan er niet uit tenzij ze voorbehandeld worden.

Al met al is wassen een veel frissere optie.

Oh ja, de machines hebben een gesloten systeem en distilleren de gebruikte vloeistof uit om opnieuw gebruikt te kunnen worden.

Er wordt dus niet bij iedere "wasbeurt" verse vloeistof gebruikt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Soupline is wasverzachter oid? En dus niet in nl te koop begrijp ik. Ga binnenkort een weekend naar Gent, hoop dat ik eraan denk het mee te nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven