Steenmarters en auto
dinsdag 2 november 2010 om 12:31
Wc-blokjes schijnen echt goed te helpen. Volgens mijn zwager eten de steenmarters de bedrading van auto's omdat daar beendermeel in zit. Hij heeft al jaren een wc-blokje onder de motorkap en nog nooit problemen gehad. Zijn buren hadden om de klip-klap kapotte draden....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 2 november 2010 om 16:03
Vorig jaar heb ik ook 2 keer bezoek gehad van de steenmarter. 1 keer heeft hij de remkabel doorgebeten en de andere keer de benzineleiding. Gelukkig rook ik het op tijd. Remkabel kwam ik achter toen ik wegreed. De eerste keer heb ik gaas onder de auto gelegd maar dat hielp waarschijnlijk niet. Nu heb ik een wc-blokje onder de motorkap hangen en dat werkt perfect. Wel moet je erop letten dat je hem af en toe bevochtigt het blokje de geur wel blijft afgeven. Levert ook hilarische reacties bij de autogarage op
dinsdag 2 november 2010 om 23:05
Komt in lommerrijke gebieden in Duitsland veelvuldig voor, de beste adviezen: check Duitse autobladen, die schrijven er regelmatig over, zal ook wel op hun sites staan.
www.autobild.de
www.autobild.de