stil hier

17-05-2010 23:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ging vrouwlief met de prinses naar de huisarts vanwege dik oog, ze belt me om 11 uur op dat ze om 13:00 in WKZ moesten zijn, dus ik ook maar naar huis en mee.....

Kinderarts kijkt, overlegt met collega, overlegt met oog-arts en nu ligt mijn prinsesje een paar dagen met infuus met antibiotica in het ziekenhuis, vrouwlief blijft bij haar slapen en ik......

Moederziel alleen thuis, met Bowie, dat dan weer wel.....

Ik mis het geklets en gewauwel van mijn meiden... bleeeeeh
Aliquando et insanire lucundum est
Nou dat hoeft toch geen rotopmerking te zijn per sé? Ik was ook benieuwd, maar dacht nou niet meteen dat Rembo iets lulligs had gedaan. Naar ik begrijp is het alweer een paar jaar terug dat hij naar zijn vrouw heeft geloeid tijdens kolven, dus daar zal ze neit meer zo boos om zijn dat hij niet mee mag.

Sterkte jongen, hoop dat ze snel weer thuis zijn.
Das best heftig. Sterkte voor jullie alle drie
quote:allis schreef op 18 mei 2010 @ 08:41:

Nou dat hoeft toch geen rotopmerking te zijn per sé? Ik was ook benieuwd, maar dacht nou niet meteen dat Rembo iets lulligs had gedaan. Naar ik begrijp is het alweer een paar jaar terug dat hij naar zijn vrouw heeft geloeid tijdens kolven, dus daar zal ze neit meer zo boos om zijn dat hij niet mee mag.

Beterschap voor je prinses Rembo!
Ik vond het ook geen rotopmerking hoor.

Gewoon een vraag.

Ik hoop dat je dochter zich vandaag beter voelt!

Kut is dat hoor!
Wat zielig...beterschap voor je kleine meisje! Heb je de eerste nacht in je up een beetje overleefd? Zal vanmorgen met opstaan en ontbijten enzo ook wel gek zijn geweest?

Sterkte er mee hoor!!

Het gaat gelukkig al wat beter, en nee ik zag er ook geen rotopmerking, enneh voor het ontbijt ben ik normaal al lang de deur uit, maar stil is het nu wel in huis, en eenzaam in bed. Wie komt er bij liggen ?

Ben er heel de middag en begin avond geweest en ze knapt snel op maar moet voor de anti-biotica kuur nog ff blijven

Thnx voor alle lieve reacties

Kiss for all
Aliquando et insanire lucundum est

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven