stink trui.

13-01-2013 07:52 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, dit is niet goed genoeg voor de mensheid hier, dus dan maar lekker zo. Hoeven ze ook niet meer te klagen om op welke manier het hier wordt uitgelegd. Ga maar lekker zeiken en klieren op andere topics.
Dat is apart dat de geur er niet uitgaat. Misschien veel wasverzachter gebruiken met een lekker geurtje.
anoniem_158060 wijzigde dit bericht op 13-01-2013 11:24
Reden: typefouten
% gewijzigd
Is er nog wel trui over als je hem 4x op60 graden hebt gewassen? Ik heb ook een hond maar dit ken ik niet dus sorry.
Een trui op 60 graden? Is ie nog niet vervilt of gekrompen?

En hoezo kon je de trui niet terugpakken? Als je ziet dat 'n beest op je spullen gaat liggen, dan stuur je 'm er toch af of laat de eigenaar het beest eraf sturen als ie niet luistert naar jou?
Honden hebben wel 'n penetrante geur bij zich, dus kan me wel voorstellen dat iets gaat stinken als zo'n beest er op gaat liggen en er op mag blijven liggen zodat de stank z'n gang kan gaan.
Ik heb ook een trui en die STINKT(!!!!!) heel erg als hij uit de was komt (ik was 'm ook niet meer met andere kleding want die stinkt dan ook...) en het hele huis ruikt ernaar dan. Als ie droog is is de ergste geur weg, maar echt lekker ruikt ie dan ook niet.

Waar t door komt, geen idee? Maar misschien de verfstof ofzo? Zou dat ook kunnen bij jou? Geur van een hond moet er toch onderhand wel af zijn na zo vaak wassen denk ik?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Wat een probleem zeg! Een beetje gefrustreerd? Ineens is het een stinkhond?

Hang die trui gewoon eens een tijdje buiten, op een hangertje. Zal echt schelen.
quote:Summerwoman schreef op 13 januari 2013 @ 08:03:

Ik heb ook een trui en die STINKT(!!!!!) heel erg als hij uit de was komt (ik was 'm ook niet meer met andere kleding want die stinkt dan ook...) en het hele huis ruikt ernaar dan. Als ie droog is is de ergste geur weg, maar echt lekker ruikt ie dan ook niet.

Waar t door komt, geen idee? Maar misschien de verfstof ofzo? Zou dat ook kunnen bij jou? Geur van een hond moet er toch onderhand wel af zijn na zo vaak wassen denk ik?Dit dus, ik heb ook 1 trui van esprit die enorm stinkt als hij nat uit de was komt. Pas als hij droog is ruikt de trui weer normaal.
Hond in de pot

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weird..... Misschien kun je wassen met een scheut azijn, daar gaat je trui niet van naar azijn stinken, maar je hebt wel kans dat de lucht eruit gaat.

Wel raar dat de hondenlucht er na 4x nog niet uit is. Dan is het wel een heul smerige hond. Hoe ruiken dat huis en die baasjes dan wel niet..??!
Truien die van acryl of deels van acryl zijn gaan snel stinken, ook na het wassen: is een vieze lucht. Liefst droog je zoiets buiten, dan stinkt het al veel minder. Wasverzachter helpt ook, of een scheutje azijn in het vakje van de wasverzachter.
TO, is het een acryl trui? Heb je die op 60 graden gewassen?
Ozo.
Een scheutje azijn helpt niet tegen alle geuren, maar alleen om zeepresten op te lossen. Gebruik van teveel zeep kan namelijk ook voor een vieze geur zorgen.

Als een trui stinkt, dan komt dat vaak door bacteriën. Een scheutje Dettol bij de was kan die bacteriën om zeep helpen (of de kookwas, 60 graden is bij lange na niet genoeg!).
Psychisch
Misschien zit de hondenstink in het teveel aan zeep dat nu in de trui zit?

nee ik weet het ook niet. Eigenlijk denk ik dat het allang niet meer naar hond kan stinken.

Weet je wel dat je aan een eetlepel zeep genoeg hebt per was? Als je meer gebruikt gaat je was dus stinken en je wasmachine gaat eraan. Keer aan een monteur gevraagd of calgonit nou nodig was. Die zei dus dat ik minder zeep moest gebruiken en dat je eens in de zoveel tijd een kilo soda in je machine moet gooien. Dan wassen op 90gr en als je nog schuim voorbij ziet komen moet het nog een keer.
Er gaat een hond op je trui liggen? Wat had jij dan aan?

Ik vind het een overdreven verhaal dat ik maar moeilijk kan geloven, als je trui na 4x wassen nog ruikt naar die hond.

Mijn tip: koop een nieuwe trui. Probleem opgelost
Baasjes aanklagen. Echt wel.
Volgens mij zit het tussen je oren.....
Heb je zelf al gedouched?

Buiten hangen lijkt me een optie en anders een nieuwe trui.
Febreze erop spuiten
Een hele goede morgen, je hele kast stinkt er naar??

Wouw, tijd om al je kleding weg te mikken en nieuw aan te schaffen.

Het zal je maar gebeuren dat je trui naar hond stinkt en daardoor stinkt meteen alle kleding mee.

Drama queen.
quote:Star schreef op 13 januari 2013 @ 09:26:

Baasjes aanklagen. Echt wel.En de aanschaf van nieuwe kleding daar declareren.
quote:Boarn schreef op 13 januari 2013 @ 09:28:

Volgens mij zit het tussen je oren.....Misschien kan de hond wel even een lekkere een lebber geven.
Zelfs het kleedje wat een maand in de hondenmand heeft gelegen en wat ik dan was op 40 graden ruikt daarna weer heerlijk fris.

Wat er op je trui kan zijn gekomen nadat de hond op je trui heeft gelegen is wat huidvet en haren. Huidvet is prima weg te wassen en lost makkelijk op. Kijk maar naar je beddengoed/hoofdkussen.

In mijn optiek is het onmogelijk dat de trui nog naar hond stinkt.
ALs het een acryl trui is kun je het vergeten , weggooien dus !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven