stink trui.

13-01-2013 07:52 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, dit is niet goed genoeg voor de mensheid hier, dus dan maar lekker zo. Hoeven ze ook niet meer te klagen om op welke manier het hier wordt uitgelegd. Ga maar lekker zeiken en klieren op andere topics.
Tuurlijk, je hele kast ruikt na vier keer wassen naar hond...
Een mens kan overdrijven.. Ik heb twee honden en als ik hun kleedjes was.. inderdaad op gewoon 40 graden, dan ruiken die gewoon fris als ze uit de wasmachine komen. Je kan je ook dingen gaan inbeelden natuurlijk.
@Brittania, off topic: een kilo soda? En doe je die dan in de machine (bakje past denk ik niet). Ik wist niet dat er maar zo weinig wasmiddel nodig was. Voor een volle machine gebruik ik altijd 100 ml.
Trui een nachtje in een emmer met water en azijn en dan in de wasmachine??
Ofwel heb je heel slecht wasmiddel, ofwel zit het gewoon tussen je oren. Laat iemand anders eens ruiken.
quote:emma77emma schreef op 13 januari 2013 @ 07:56:

Dat is aperat dat de deur er niet uitgaat. Misschien veel wasverzachter gebruiken met een lekker geurtje.??
Wat een aanstelster ben je zeg!

Je hele kast die naar honden stinkt?

Als het nou katten pis was okee,dat krijg je vaak niet uit kleren gewassen.

Ik heb een slaapzak vol kattenpis 3 xgewassen en toen weggegooid.

Ik denk dat die trui zowiezo al stonk,maar om die hond nou de schuld te geven?

Ik heb ook een trui die altijd stinkt.

Ligt gewoon aan de stof.

Het enige wat helpt is wassen,drogen buiten aan de lijn,en dan vol febreze of textielfris van kruidvat spuiten en weer op laten drogen bij die trui.
Apart Ladytruckster
Hoe ruikt een trui naar hond?
Die hond ruikt nu dus naar trui?
quote:-no-nick- schreef op 13 januari 2013 @ 11:13:

Die hond ruikt nu dus naar trui?

Als die net zo'n last van aanstelleritus heeft, wel ja!
Ik snap het niet, je gaat op visite, de hond pakt je trui (trok hij die van je lijf af?). Dan pak je die trui toch terug? Jullie hebben toch zelf die hond erop laten liggen!

En verder denk ik dat het onzin is dat je na 4x nog die hond kan ruiken. Dat al je kleding er nu naar ruikt vind ik helemaal een giller. Kom op zeg. Overdrijven is ook een vak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Wát?
Een hond die zo hard meurt, daar hadden de achterburen drie straten verderop dan toch ook over moeten klagen...
Als de geur er niet uitgaat na een nachtje weken in azijn, dan zou ik 'm maar weggooien.....

TO, wat voor materiaal is het?
Hier stond een serieuze wastip die kennelijk onwelkom was
Waar ben je toch TO? De trui uitlaten?
quote:-no-nick- schreef op 13 januari 2013 @ 11:28:

Waar ben je toch TO? De trui uitlaten?

ik rol bijna van de wc
quote:viva-amber schreef op 13 januari 2013 @ 08:16:

Hond in de pot

[afbeelding]Ach, dat arme beest voelt zich echt voor piemel zitten. Die ogen en die oren.
Wassen meteen scheutje Dettol.
quote:lone84 schreef op 13 januari 2013 @ 10:05:

@Brittania, off topic: een kilo soda? En doe je die dan in de machine (bakje past denk ik niet). Ik wist niet dat er maar zo weinig wasmiddel nodig was. Voor een volle machine gebruik ik altijd 100 ml.

De soda gooi je in de trommel.

Ja echt waar, een eetlepel wasmiddel. En poeder is het beste.
quote:lone84 schreef op 13 januari 2013 @ 10:05: Voor een volle machine gebruik ik altijd 100 ml.

En om je haar te wassen een volle kop shampoo? En een stuk zeep per keer dat je je handen wast?

100 ml wasmiddel is echt heel veel hoor. Helemaal niet nodig.
Dat blijkt! Ga ik dus ook niet meer doen! Ik gebruik overigens geen wasverzachter erbij.
Dit is echt té grappig.

Hallo Keet en Brit! Goeie tips!
Jellie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven