stink trui.
zondag 13 januari 2013 om 10:30
Wat een aanstelster ben je zeg!
Je hele kast die naar honden stinkt?
Als het nou katten pis was okee,dat krijg je vaak niet uit kleren gewassen.
Ik heb een slaapzak vol kattenpis 3 xgewassen en toen weggegooid.
Ik denk dat die trui zowiezo al stonk,maar om die hond nou de schuld te geven?
Ik heb ook een trui die altijd stinkt.
Ligt gewoon aan de stof.
Het enige wat helpt is wassen,drogen buiten aan de lijn,en dan vol febreze of textielfris van kruidvat spuiten en weer op laten drogen bij die trui.
Je hele kast die naar honden stinkt?
Als het nou katten pis was okee,dat krijg je vaak niet uit kleren gewassen.
Ik heb een slaapzak vol kattenpis 3 xgewassen en toen weggegooid.
Ik denk dat die trui zowiezo al stonk,maar om die hond nou de schuld te geven?
Ik heb ook een trui die altijd stinkt.
Ligt gewoon aan de stof.
Het enige wat helpt is wassen,drogen buiten aan de lijn,en dan vol febreze of textielfris van kruidvat spuiten en weer op laten drogen bij die trui.
zondag 13 januari 2013 om 11:17
Ik snap het niet, je gaat op visite, de hond pakt je trui (trok hij die van je lijf af?). Dan pak je die trui toch terug? Jullie hebben toch zelf die hond erop laten liggen!
En verder denk ik dat het onzin is dat je na 4x nog die hond kan ruiken. Dat al je kleding er nu naar ruikt vind ik helemaal een giller. Kom op zeg. Overdrijven is ook een vak.
En verder denk ik dat het onzin is dat je na 4x nog die hond kan ruiken. Dat al je kleding er nu naar ruikt vind ik helemaal een giller. Kom op zeg. Overdrijven is ook een vak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 13 januari 2013 om 11:55
quote:lone84 schreef op 13 januari 2013 @ 10:05:
@Brittania, off topic: een kilo soda? En doe je die dan in de machine (bakje past denk ik niet). Ik wist niet dat er maar zo weinig wasmiddel nodig was. Voor een volle machine gebruik ik altijd 100 ml.
De soda gooi je in de trommel.
Ja echt waar, een eetlepel wasmiddel. En poeder is het beste.
@Brittania, off topic: een kilo soda? En doe je die dan in de machine (bakje past denk ik niet). Ik wist niet dat er maar zo weinig wasmiddel nodig was. Voor een volle machine gebruik ik altijd 100 ml.
De soda gooi je in de trommel.
Ja echt waar, een eetlepel wasmiddel. En poeder is het beste.