Stinkende leren handvatten fiets
donderdag 4 oktober 2012 om 14:30
Hoi allemaal! Ik heb een hele mooie oma-fiets met leren zadel en leren handvatten. Sinds ik een paar keer goed nat ben geregend, stinken de handvatten echter enorm! Als ik ergens naar toe ga, wil ik gelijk mijn handen wassen voordat ik handen ga schudden..
Heeft iemand een idee hoe ik van het muffe luchtje af kom? Ik kan natuurlijk andere erop laten zetten, maar ik vind dit wel bij de stijl van de fiets horen..
Thanks alvast!
Heeft iemand een idee hoe ik van het muffe luchtje af kom? Ik kan natuurlijk andere erop laten zetten, maar ik vind dit wel bij de stijl van de fiets horen..
Thanks alvast!
donderdag 4 oktober 2012 om 15:21
Ik las of hoorde ooit eens iets over handvatten insmeren of insprayen met Dettol. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit over lederen handvatten ging, maar ik dacht het wel! Misschien kun je het proberen, het lijkt mij niet dat het kwaad kan.
En anders misschien zo'n flesje desinfecterende handgel in je tas stoppen? Die halen geurtjes meestal ook wel van je handen.
Succes in ieder geval.
En anders misschien zo'n flesje desinfecterende handgel in je tas stoppen? Die halen geurtjes meestal ook wel van je handen.
Succes in ieder geval.