stormparaplu
dinsdag 28 februari 2012 om 16:45
dinsdag 28 februari 2012 om 20:28
Ik heb die raar gevormde stormparaplu. Woon letterlijk aan de kust, waar het vaak stormt/hard waait. In het begin was er er wel over te spreken, omdat geen 1 paraplu een zuchtje wind wist te overleven. En de stormparaplu bleef gewoon heel. Maar ik ben toch weer overgestapt op de lange regenjas, omdat mijn broek zeiknat werd. Bij harde wind komt de regen niet recht van boven. Voor even snel buiten de deur is hij prima, maar als je een halfuur gaat wandelen in de regen, dan wordt je kleding nat.