stormparaplu

28-02-2012 16:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil zo'n stormparaplu gaan kopen en nou dacht ik dat je daar maar 1 soort van hebt die raar gevormde.

Maar op anwb verkopen ze ook paraplu's die windkracht 10 kunnen hebben.

Heeft iemand van jullie ervaring met een stormparaplu,maakt het uit van welk merk je hem koopt of niet?
Onder die officiële stormparaplu blijf je nauwelijks droog, dat ding is heel klein, dus ik zou het bij de ANWB proberen.
Ik heb een opvouwbare van de ANWB en één van Senzi (die raar gevormde). De ANWB gebruik ik veel vaker,omdat de Senzi een raar kort stuk aan de voorkant heeft, waardoor je toch nog nat wordt. Op de fiets houdt de ANWB-plu zich prima, slaat niet dubbel.
oke bedankt, een paraplu gebruik ik het meest op de fiets dus als die van de anwb niet dubbel slaat dan zal ik daar eens naar kijken.
Levensgevaarlijk, fietsen met een parapluie.

Koop een regenpak.
Ik heb die raar gevormde stormparaplu. Woon letterlijk aan de kust, waar het vaak stormt/hard waait. In het begin was er er wel over te spreken, omdat geen 1 paraplu een zuchtje wind wist te overleven. En de stormparaplu bleef gewoon heel. Maar ik ben toch weer overgestapt op de lange regenjas, omdat mijn broek zeiknat werd. Bij harde wind komt de regen niet recht van boven. Voor even snel buiten de deur is hij prima, maar als je een halfuur gaat wandelen in de regen, dan wordt je kleding nat.
Gelukkig is het bijna weer lente!

Helaas heb ik geen ervaring met een stormparaplu, hoop 'm ook niet nodig te hebben binnenkort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven