tak voor het raam, maar dan anders...

17-11-2010 17:48 6 berichten
Ik heb vandaag een leuk verlicht hart van riet gekocht, deze wil ik samen met wat denneappels, sterren, kerstballen , etc. voor het raam hangen.

Je ziet tegenwoordig veel takken hangen, een dikke tak, of een bos (geverfde) takken.

Maar aangezien iedereen dat al heeft wil ik toch graag iets anders...

Momenteel heb ik een zelf-ge-strand-jut touw hangen, met daaraan visjes, schelpen en hartjes, maar dat is toch meer een zomer-decoratie.

Wie heeft er goede originele ideeen om voor het raam te hangen, waaraan ik dan weer het grote hart en dergelijke te hangen?

Twee dingen die ik zelf al in mijn hoofd het zijn: Een guirlande van kerstgroen (maar dat gaat wel uitvallen ben ik bang) of een vlecht van stof/breisel/touw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens je ava voor het raam met allerlei dingen eraan hahaha.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:paling schreef op 17 november 2010 @ 17:48:

Twee dingen die ik zelf al in mijn hoofd het zijn: Een guirlande van kerstgroen (maar dat gaat wel uitvallen ben ik bang) of een vlecht van stof/breisel/touw.

En de nep-versie van die kerstguirlande? is dat geen optie?

Volgens mij heb je dat ook wel in verschillende kwaliteiten, misschien dat het er niet echt nep uit ziet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zelf heb ik momenteel een grote tak met zijtakjes rechtop staan bij wijze van klein boompje. Hierin hangen allemaal kleine blauwe babyspulletjes, met grote letters (naam baby). Die tak staat in een grote vaas. Dit ipv ooievaar gemaakt door moeder. Vind het zo leuk staan dat ik tzt de babyspulletjes eruit haal, en er meer winter/kerstdecoraties in hang.
Een nep-kerst-slinger, ja dat is natuurlijk ook een optie...

Het moet echt iets zijn wat bovenin het raam komt te hangen, op de vensterbank staat zo'n gras-achtige plant waar jonge plantjes aan groeien, en elk jonge plantje krijgt een mini-kerstbal...

Ik heb nog wel even tijd om wat te verzinnen, het moet (mag

) pas na 5 december de kamer in
Ik heb zelf een hele mooie originele tak voor het raam hangen.

Heb er nepbloemen, kleine vaasjes met lathyrus, vlinders en 2 vogeltjes opzitten. Over 2 weken transformeer ik hem naar de kerstversie. Dan wordt de lathyrus vervangen door minikerststerretjes, glitter en mooie langwerpige kerstballen erin.

Zal morgen met daglicht wel even een foto maken van de versie zoals ie nu is. Dan krijg je over 2 weken de kerstversie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven