Tapijten reinigen

04-05-2017 12:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een parketvloer met daar op een tapijt onder de tafel. Ik zou dat graag eens goed reinigen. Het is niet vies, in die zin, er zitten geen zichtbare vlekken op, maar er kan natuurlijk vanalles in trekken, en ik wil ze gewoon graag schoonmaken zodat ze weer lekker fris zijn. Bij voorkeur zonder ze te hoeven verplaatsen. Wie heeft de gouden tip?
stoomreiniger, of tapijtreiniger. of wanneer het tapijt niet zo groot is naar een stomerij brengen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je hebt bij de action een spray.

Die spuit je op het kleed, dat word schuim en volgens mij moet je dat een uurtje laten intrekken en dan eraf stofzuigen.

Ik vind het wel werken, goed luchten want het is sterk op je luchtwegen

Deze bedoel ik voor €1,49

http://www.action.nl/quix-tapijtreiniger
Ik zou geen tapijt reinigen wat op een parketvloer ligt. Straks vernaggel je die houten vloer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Met natuurlijk azijn. (verdunt)

Geen chemische rotzooi, goedkoop en frist het echt op!
Cinco cleaning,haalt je tapijt op en brengt hem fris weer terug! Goede ervaring mee en betaalbaar ;)
Vanish Tapijtpoeder. Deze is echt fijn, je hoeft je tapijt niet te verplaatsen en is redelijk snel gepiept.

Je kunt het kopen bij oa Blokker ed.

Geen chemische geur!

http://www.vanish.nl/prod ... leding/vanish-powerpowder

Heel veel succes!
Je kunt het ook uitbesteden voor een kleine prijs. Maar dan moet dat ding mee (ze komen het ophalen en weer terugbrengen)
Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken
wachten tot er weer sneeuw ligt en het dan op z`n kop in de sneeuw een nachtje leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven