Tegel stickers, bestaat zoiets?
zaterdag 29 mei 2010 om 22:58
Na een google krijg ik deze (met prijzen) Tegelstickers - Style your Tile
Voorbeeld
EDIT:
quote:schouderklopje schreef op 30 mei 2010 @ 02:15:
Style your tile heeft nog veel meer (leuke) stickers. En eigenlijk kan je ze geen stickers noemen, want ze worden hard en in principe niet verwijderbaar. Tenzij je de kapot breekt met een mesje oid.
Voorbeeld
EDIT:
quote:schouderklopje schreef op 30 mei 2010 @ 02:15:
Style your tile heeft nog veel meer (leuke) stickers. En eigenlijk kan je ze geen stickers noemen, want ze worden hard en in principe niet verwijderbaar. Tenzij je de kapot breekt met een mesje oid.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 30-05-2010 14:57
Reden: EDIT: opmerking over dit produkt.
Reden: EDIT: opmerking over dit produkt.
% gewijzigd

zaterdag 29 mei 2010 om 23:18
Als je echt álle tegels wil beplakken wordt dat superduur. Je kunt ook gewoon plakfolie halen en op maat snijden. Wel een hels karwei, maar mooi resultaat! Heb het zelf in mijn keuken gedaan, omdat verven niet mag (huurappartement).
Ik heb ooit foto's in een ander topic geplaatst. Zal wel eens zoeken of ik het nog kan vinden.
Ik heb ooit foto's in een ander topic geplaatst. Zal wel eens zoeken of ik het nog kan vinden.
zaterdag 29 mei 2010 om 23:28
zondag 30 mei 2010 om 00:30
www.kleurmijninterieur.nl, voor veel folies en andere leuke dingetjes.

zondag 30 mei 2010 om 11:32
Tegels verven is trouwens helemaal niet zo duur hoor kiki_twee, het ligt er een betje aan welke verf je gebruikt!
Je hebt van de 2 componenten verf die je dan als grondverf gebruikt en daar overheen zou je dan officiele tegelverf moeten gebruiken. Nou, ik doe het altijd met gewone lak, en dat gaat super!
En bovendien hebben ze nu bij de bouwmarkt (Karwei meen ik, van hun eigen merk) ook 2-in-1 tegelverf. Dus dat is grondverf en tegelverf in 1! Een grote pot voor ca 16 euro. En dat is idd niet heel goedkoop, maar wel als je het met de andere prijzen vergelijkt en je kunt er je hele badkamer mee schilderen!
Je hebt van de 2 componenten verf die je dan als grondverf gebruikt en daar overheen zou je dan officiele tegelverf moeten gebruiken. Nou, ik doe het altijd met gewone lak, en dat gaat super!
En bovendien hebben ze nu bij de bouwmarkt (Karwei meen ik, van hun eigen merk) ook 2-in-1 tegelverf. Dus dat is grondverf en tegelverf in 1! Een grote pot voor ca 16 euro. En dat is idd niet heel goedkoop, maar wel als je het met de andere prijzen vergelijkt en je kunt er je hele badkamer mee schilderen!