Tegel stickers, bestaat zoiets?

29-05-2010 22:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erg lelijke tegeltjes aan twee wanden in de badkamer en geen geld voor nieuwe. Nu denk ik erover om ze met tegelverf te verven en zou er dan graag stickers op plakken. Stickers van oude Portugese tegeltjes bijvoorbeeld

Bestaat zoiets?
Prulletje, die zijn inderdaad doorzichtig. Dus de ondergrond van je tegel moet dan inderdaad mooi zijn, want die schijnt op het doorzichtige stuk door. Bij de Xenos tegels trouwens ook hoor.
quote:Stoeltie schreef op 30 mei 2010 @ 11:32:

Tegels verven is trouwens helemaal niet zo duur hoor kiki_twee, het ligt er een betje aan welke verf je gebruikt!

Je hebt van de 2 componenten verf die je dan als grondverf gebruikt en daar overheen zou je dan officiele tegelverf moeten gebruiken. Nou, ik doe het altijd met gewone lak, en dat gaat super!

En bovendien hebben ze nu bij de bouwmarkt (Karwei meen ik, van hun eigen merk) ook 2-in-1 tegelverf. Dus dat is grondverf en tegelverf in 1! Een grote pot voor ca 16 euro. En dat is idd niet heel goedkoop, maar wel als je het met de andere prijzen vergelijkt en je kunt er je hele badkamer mee schilderen!

Maar ik las bij prulletje dat als iets gehuurd is, dat het dan in de originele staat moet blijven. Maar toch bedankt voor de tip.

Zelf moet ik mijn douche-ruimte ook nog steeds opknappen.

Dacht er even kort over om een wasbaar douchegordijn tegen de wand te hangen in een mooie blauwe kleur met vissen of zo, maar ik lees hier nog meer leuke alternatieven zoals de folie. Alleen mijn tegeltjes zijn een beetje scheef op enkele plaatsen.
http://weblogs.bnn.nl/dat ... /uploads/old/1635038.jfif

Heeft iemand de oudhollandse viva-stickers nog liggen voor TO ?
Kun je de stickers er na de tijd weer afhalen of niet?
quote:Missprincesa schreef op 31 mei 2010 @ 06:44:

Kun je de stickers er na de tijd weer afhalen of niet?

Die van Tyle your style NIET volgens schouderklopje. Die worden keihard. (* Op de site zag ik wel als leuk idee dat de stickers voor servies-goed kunnen worden gebruikt. *)

Die van Xenos waarschijnlijk wel, want er zijn mensen waar ze niet blijven zitten.

De folie daarvan zou ik graag willen weten. Bij @Prulletje zit het in de keuken en het doel is de badkamer en die is veel vochtiger.

Maakt dat verschil?
Mijn folie komt gewoon van de Gamma. Ik poets het in de keuken ook regelmatig af met een nat doekje en schoonmaakmiddel hoor. Ook de keukenkastjes. Gaat prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven